تریلر انیمه Arknights: Perish in Frost منتشر شد

به تازگی تریلر انیمه Arknights: Perish in Frost منتشر شد. در ادامه به جزئیات انیمه جدید Arknights: Perish in Frost می‌پردازیم.

وب سایت رسمی انیمه تلویزیونی Arknights: Perish in Frost با یک ویدیوی تبلیغاتی و تیزر تصویری در روز شنبه افتتاح شد. این ویدئو کارمندان بازگشته و بازیگران فصل قبل، Arknights: Prelude to Dawn را تایید می‌کند. تاریخ انتشار انیمه Arknights: Perish in Frost هنوز مشخص نشده است.

تریلر انیمه Arknights: Perish in Frost

تریلر انیمه Arknights: Perish in Frost
تاریخ انتشار انیمه Arknights: Perish in Frost

آیاهی تاکاگاکی و شیزوکا ایشیگامی به یوکی کایدا و تومویا کوروساوا می‌پیوندند تا نقش‌های خود را در فصل دوم انیمه بازی کنند. انیمه Arknights: Prelude to Dawn در 28 اکتبر در تلویزیون توکیو به نمایش درآمد. کرانچی رول انیمه را همزمان با پخش در ژاپن پخش کرد.

یوکی واتانابه کارگردانی فصل Arknights: Prelude to Dawn را در Yostar Pictures با ماساتاکا نیشیکاوا به عنوان دستیار کارگردان بر عهده داشت. هر دو قبلاً روی انیمیشن کوتاه سالگرد اولین سالگرد بازی «Holy Knight Light» و واتانابه روی انیمیشن‌های کوتاه ویدیویی تبلیغاتی متعدد این بازی کار کرده بودند.

جزئیات انیمه جدید Arknights: Perish in Frost

توسعه دهندگان چینی استودیو Montagne و Hypergryph این بازی را در ماه می 2019 در چین منتشر کردند و سپس Yostar این بازی را در ژانویه 2020 در سراسر جهان عرضه کرد. این بازی قبلاً الهام‌بخش چندین ویدیوی تبلیغاتی متحرک از سال 2019 و یک انیمیشن کوتاه نه دقیقه‌ای «Holy Knight Light» در دسامبر 2021 به مناسبت اولین سالگرد بازی بود.

در ادامه می‌توانید تیزر انیمه Arknights: Perish in Frost را در یوتیوب مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *