رکورد جدید انیمشین The Super Mario Bros. Movie ؛ فروش 1 میلیارد دلاری!

به تازگی اخباری درباره رکورد جدید انیمشین The Super Mario Bros. Movie منتشر شد. در ادامه به جزئیات رکورد فروش The Super Mario Bros. Movie می‌پردازیم.

وب‌سایت‌های The Box Office Mojo و The Numbers فیلم Super Mario Bros. را با درآمد تخمینی 490,016,000 دلار در ایالات متحده تا یکشنبه 30 آوریل فهرست کرد. این فیلم از جمعه تا یکشنبه حدود 40 میلیون دلار درآمد داشت و در صدر باکس آفیس آخر هفته ایالات متحده قرار گرفت.

وب سایت خبری سرگرمی Deadline روز یکشنبه گزارش داد که این فیلم در افتتاحیه آخر هفته خود در ژاپن معادل 14.3 میلیون دلار درآمد کسب کرد و آن را بزرگترین افتتاحیه تا به حال “برای یک فیلم استودیویی انیمیشن” نامید. در ادامه به جزئیات تکمیلی رکورد 1 میلیارد دلاری The Super Mario Bros. Movie می‌پردازیم.

رکورد جدید انیمشین The Super Mario Bros. Movie

رکورد جدید انیمشین The Super Mario Bros. Movie
رکورد 1 میلیارد دلاری The Super Mario Bros. Movie

این فیلم حدود 1,022,446,698 دلار در سراسر جهان به دست آورده است، اولین فیلمی که امسال به بالای یک میلیارد دلار رسید و تنها پنجمین فیلمی است که از زمان شروع همه‌گیری کووید-19 به نقطه عطفی رسیده است. طبق گزارش ددلاین، این دهمین فیلم انیمیشنی می‌باشد که یک میلیارد دلار در سرتاسر جهان به دست آورده است و در نتیجه رتبه دهم پرفروش‌ترین انیمیشن در سراسر جهان را دارد. این فیلم همچنین بزرگترین انیمیشن جهان از سال 2019 و چهارمین فیلم بزرگ در سراسر جهان از سال 2019 است.

بیشتر بخوانید:

حقایق پنهان و ایستراگ های انیمیشن The Super Mario Bros. Movie

آرون هوروات و مایکل جلنیک کارگردانی این فیلم را با فیلمنامه ای از متیو فوگل بر عهده داشتند. صداپیشگان انگلیسی این فیلم به ترتیب شامل کریس پرت و چارلی دی در نقش ماریو و لوئیجی است. آنیا تیلور جوی نقش پرنسس هلو را بازی می کند. جک بلک صداپیشگی Bowser را بر عهده دارد.

رکورد فروش The Super Mario Bros. Movie

کریس ملداندری، بنیانگذار ایلومینیشن، به همراه شیگرو میاموتو، خالق برادران سوپر ماریو، این فیلم را تولید کردند. ملداندری بیان کرد که میاموتو “در خلق این فیلم جلو و محور” بوده و خاطرنشان کرد که “صدای خلاق اصلی” اغلب در اقتباس‌های فیلم هالیوود وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *