دو نسخه‌ متفاوت از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse اکران شد! [+جزئیات]

به تازگی مشخص شد که در حقیقت دو نسخه‌ متفاوت از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در سینماهای دنیا اکران شده‌است.

طرفدارها اخیرا متوجه شدند که تفاوت‌های جزئی و جالبی بین نسخه‌های مختلف وجود دارد و سازندگان هم تایید کردند که حداقل دو نسخه متفاوت از انیمیشن سراسر دنیای عنکبوتی این اثر به سینماها رسیده است. Spider-Man: Across the Spider-Verse فرنچایز محبوب مرد عنکبوتی را به ارتفاعات هیجان انگیز جدیدی می‌برد و یک تجربه سینمایی از لحاظ بصری خیره کننده و از نظر احساسی طنین انداز می‌کند.

دو نسخه‌ متفاوت از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

دو نسخه‌ از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

این نسخه‌ های متفاوت از Spider-Man: Across the Spider-Verse جدا از نکات تصویری، حتی طی برخی از سکانس‌ها، تفاوت‌های کوچکی در دیالوگ‌نویسی دارند.

دو نسخه‌ متفاوت از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

دو نسخه‌ متفاوت از Spider-Man: Across the Spider-Verse

دو نسخه متفاوت انیمیشن Spider Man: Across the Spider-Verse که به تازگی منتشر شده است دوباره هواداران این فرنچایز را سوپرایز کزد.

Spider-Man: Across the Spider-Verse گواهی بر پتانسیل خلاقانه داستان سرایی انیمیشن است. این فیلم مرزهای داستان‌نویسی را جابجا می‌کند، انتظارات را نادیده می‌گیرد و تاریخ غنی دنیای مرد عنکبوتی را نشان می‌دهد.

نقد انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse ؛ بهترین انیمیشن سال؟

کی از جنبه‌های برجسته این فیلم انیمیشن نفس گیر آن است. رنگ‌های پر جنب و جوش، جلوه‌های بصری پویا، و سبک هنری نوآورانه، Spider-Verse را به گونه‌ای زنده می‌کند که هم آشنا و هم نوآورانه به نظر می‌رسد. توجه به جزئیات در هر فریم قابل توجه است و تجربه‌ای غوطه ور بصری ایجاد می‌کند که دائماً مخاطب را شگفت زده و خوشحال می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *