فوری: قاتل دروازه بان مس کرمان دستگیر شد!

قتل دروازه بان مس کرمان ؛ در روز یکم تیر ماه دروازه بان تیم امید مس کرمان، طی یک نزاع خانوادگی بر اثر اصابت گلوله به قتل می‌رسد.

باشگاه مس کرمان قتل علیرضا شهریارپناه دروازه‌بان امیدهای خود را تایید کرد.  فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به قتل “علیرضا شهریاری پناه” دروازبان تیم فوتبال امید مس کرمان از شناسایی و دستگیری عامل آن در صحنه خبر داد. در ادامه مطلب با خبر قاتل دروازه‌ بان مس کرمان همراه ما بمانید.

قتل دروازه بان مس کرمان

  • قتل دروازه بان تیم مس کرمان

به گزارش منابع خبری:

خبر قتل علیرضا شهریارپناه دروازه‌بان تیم امید مس کرمان به وسیله اسلحه شکاری موضوع داغ فضای مجازی شد و آنها دلیل قتل را اختلافات خانوادگی اعلام و فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نیز آن را تایید کرد.

شهریاری پناه به دلیل اصابت تیر به یکی از رگ‌های پایش دچار خونریزی شدید شده و به بیمارستان منتقل می‌شود. متاسفانه به دلیل خونریزی شدید دروازه بان تیم امید مس در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

قتل دروازه بان مس کرمان

قتل علیرضا شهریار پناه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از قتل “علیرضا شهریاری پناه” دروازبان ۲۴ ساله تیم امید مس کرمان طی یک نزاع خانوادگی خبر داد. قاتل که با یکی از اعضای خانواده شهریاری پناه دچار مشکل شده بوده بعد از درگیری سه تیر به پا‌های وی شلیک می‌کند. فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: برای این متهم پس از بازجویی‌های تخصصی و مهم، پرونده تشکیل شده و در حال سیر مراحل قانونی است. قاتل دستگیر و تفهیم اتهام شده و در بازداشت است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *