تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Spy Classroom فاش شد

به تازگی تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Spy Classroom فاش شد. در ادامه همراه ما بمانید تا به تاریخ انتشار فصل جدید Spy Classroom بپردازیم.

کارمندان انیمه تلویزیونی سری لایت ناول کلاس تاکماچی (Spy Kyōshitsu یا Spy Room) ویدیوی اصلی بصری و تبلیغاتی اصلی را در جریان پخش زنده خود “Information Mission Information From Kagerō Palace” در روز یکشنبه منتشر کردند. این ویدیو اولین نمایش فصل دوم انیمه در 13 جولای را نشان می‌دهد.

تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Spy Classroom

فصل دوم در 13 ژوئیه در ژاپن در کانال AT-X در ساعت 22:30 (9:30 صبح به وقت EDT) و سپس در TOKYO MX، BS NTV، KBS Kyoto، Sun TV و TV Aichi پخش خواهد شد. این انیمه همچنین در 13 ژوئیه ساعت 23:30 در JST در d Anime Store و سرویس‌های استریم ABEMA در ژاپن پخش خواهد شد. پخش زنده همچنین همکاری فرنچایز با شخصیت های Sanrio را فاش کرد.

تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Spy Classroom
تاریخ انتشار فصل جدید Spy Classroom

تاریخ انتشار فصل جدید Spy Classroom

Keiichiro Kawaguchi برای کارگردانی انیمه در استودیو بازمی‌گردد و Shinichi Inotsume برای نظارت بر فیلمنامه‌های سریال بازمی‌گردد. سومی کینوشیتا دوباره در حال طراحی شخصیت هاست. nonoc برای اجرای آهنگ تم ابتدایی “Rakuen” (بهشت) بازخواهد گشت و sajou no hana آهنگ پایانی “Nuisance” را اجرا خواهد کرد.

تاکماچی در ژانویه 2020 مجموعه لات ناول را با تصاویر توماری راه اندازی کرد. کانام سئو در ماه مه 2020 یک اقتباس مانگایی را در مجله ماهانه کامیک آلیو کادوکاوا راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *