تاریخ انتشار انیمه The Unwanted Undead Adventurer فاش شد

به تازگی تاریخ انتشار انیمه The Unwanted Undead Adventurer فاش شد. در ادامه به جزئیات انیمه جدید The Unwanted Undead Adventurer می‌پردازیم.

وب‌سایت رسمی انیمه تلویزیونی اقتباسی از سریال لایت ناول ماجراجوی ناخواسته مرده (Nozomanu Fushi no Bōkensha) اثر یو اوکانو، بازیگران، کارکنان، تیزر تصویری، ویدیوی تبلیغاتی تیزر و تاریخ اولین نمایش در سال 2024 را در روز شنبه فاش کرد.

تاریخ انتشار انیمه The Unwanted Undead Adventurer

نوریاکی آکیتایا کارگردانی این انیمیشن را در CONNECT بر عهده دارد. Yukie Sugawara بر فیلمنامه سریال نظارت دارد و Takao Sano طراحی شخصیت ها را بر عهده دارد. ستاره های انیمه:

  • ریوتا سوزوکی در نقش رنت فاینا
  • میکاکو کوماتسو در نقش لورن ویوی
  • ایکومی هاسگاوا در نقش شیلا ایبارس
  • سایومی سوزوشیرو در نقش رینا روپااژ
تاریخ انتشار انیمه The Unwanted Undead Adventurer
انیمه جدید The Unwanted Undead Adventurer

انیمه جدید The Unwanted Undead Adventurer

Okano این مجموعه را در وب‌سایت Shōsetsuka ni Narō در سال 2016 راه‌اندازی کرد و OVERLAP این مجموعه را به صورت چاپی با تصاویر Jaian در اکتبر 2017 منتشر می‌کند. یک اقتباس مانگایی توسط Haiji Nakasone که در نوامبر 2017 در وب سایت Comic Gardo OVERLAP راه اندازی شد. J-Novel Club هم مجموعه لایت ناول و هم اقتباس مانگا را به زبان انگلیسی منتشر می کند

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *