انیمه ایسکای Suicide Squad تایید شد!

به تازگی انیمه ایسکای Suicide Squad تایید شد. در ادامه مطلب انیمه جدید Suicide Squad ISEKAI به تاریخ انتشار انیمه Suicide Squad ISEKAI نیز می‌پردازیم.

برادران وارنر ژاپن و استودیو ویت در پانل خود در نمایشگاه Anime Expo روز دوشنبه از سری انیمیشن اصلی خود با عنوان Suicide Squad ISEKAI بر اساس شخصیت های معروف دی سی خبر دادند. جورج وادا (George Wada) از استودیوی Wit اظهار داشت که اگر این انیمه موفق باشد، پروژه‌های دیگر DC نیز در آینده به دنیای انیمه خواهند آمد. تاریخ انتشار این انیمه هنوز مشخص نشده است.

انیمه ایسکای Suicide Squad

Eri Osada کارگردانی انیمه اصلی را در Wit Studio برعهده دارد. Tappei Nagatsuki و Eiji Umehara در حال نوشتن فیلمنامه هستند. هنرمند مانگا، آکیرا آمانو، که هنر اعلامی را با حضور هارلی کویین کشیده است، در حال طراحی شخصیت‌های اصلی است و نائوتو هوسودا در حال طراحی شخصیت‌ها است. Kenichiro Suehiro آهنگسازی می کند. Shinya Tsuruoka به عنوان تهیه کننده انیمیشن از برادران وارنر ژاپن خدمت می کند.

انیمه ایسکای Suicide Squad
تاریخ انتشار انیمه Suicide Squad ISEKAI

انیمه جدید Suicide Squad ISEKAI

استودیو ویت به خاطر تولید مجموعه‌های انیمه‌ای مانند حمله به تایتان، عروس مغ باستان، رتبه‌بندی پادشاهان، جاسوس×خانواده و فیلم انیمه SPY×FAMILY Code: White و غیره شناخته می‌شود. این شرکت اخیراً برنامه مانگای تمام رنگی عمودی خود HykeComic را راه اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *