اقتباس انیمه ای لایت ناول Henjin no Salad Bowl تایید شد

به تازگی اقتباس انیمه ای لایت ناول Henjin no Salad Bowl تایید شد. در ادامه به جزئیات انیمه جدید Henjin no Salad Bowl می‌پردازیم.

اثر Gagaga Bunko Shogakukan روز پنجشنبه در توییتر اعلام کرد که Henjin No Salad Bowl، سریال لایت ناول، یک اقتباس انیمه تلویزیونی را به دست می آورد. کانتوکو تصویری را برای بزرگداشت این اعلامیه و تولد سارا در 6 ژوئیه ترسیم کرد.

اقتباس انیمه ای لایت ناول Henjin no Salad Bowl

مرکز رمان Sōsuke Kaburaya ، یک کارآگاه فقیر که در حالی که یک روز شخصی را به خود اختصاص می دهد ، با سارا دا اودین ، یک شاهزاده خانم از دنیای دیگر با قدرت جادویی ملاقات می کند. آنها به تدریج زندگی مشترک را شروع می کنند ، و سارا قادر است خود را با ژاپن مدرن در یک فلاش آشنا کند.

یک شوالیه زن از دنیای سارا به نام Livia do Udis نیز به این جهان می آید و زندگی یک فرد بی خانمان را زندگی می کند ، اما او خود را به طور غیر منتظره ای از زندگی جدید خود لذت می برد. داستان به دنبال Sōsuke ، این دو زن با اراده و مثبت از دنیای دیگر و همچنین سایر شخصیت های عجیب و غریب مانند یک وکیل بی رحمانه ، یک رهبر مذهبی و یک مأمور طلاق است.

اقتباس انیمه ای لایت ناول Henjin no Salad Bowl
انیمه جدید Henjin no Salad Bowl

انیمه جدید Henjin no Salad Bowl

Hirasaka و Kantoku این سریال را در اکتبر 2021 راه اندازی کردند. جلد پنجم در رمان ها در تاریخ 19 ژوئیه ارسال می شود. Kōtarō Yamada یک اقتباس مانگا را در وب سایت یکشنبه Webry در سپتامبر 2022 راه اندازی کرد. جلد دوم مانگا در 12 ژوئن ارسال شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *