پوستر انیمه Castlevania: Nocturne منتشر شد ؛ تاریخ انتشار تریلر

به تازگی پوستر انیمه Castlevania: Nocturne منتشر شد. در ادامه به جزئیات تاریخ انتشار تریلر Castlevania: Nocturne می‌پردازیم.

طی چند روز گذشته، طرفداران «Castlevania» نگاه‌های اولیه‌ای به این موضوع داشتند که وقتی فیلم Castlevania: Nocturne به کارگردانی کلایو بردلی و کوین کولد در 28 سپتامبر اکران می‌شود، انتظار چه چیزی را داشته باشند. و پس از آنچه که اوایل صبح امروز اعلام شد، به نظر می‌رسد که یک تیزر تریلر در آینده نزدیک در دسترس است. این مجموعه انیمیشن، اکشن را در قلب انقلاب فرانسه قرار می‌دهد و قهرمانان ما تهدیدی تاریک‌تر را به وجود می‌آورند که می‌تواند شاهد ظهور یک «مسیح خون‌آشام» باشد.

پوستر انیمه Castlevania: Nocturne

تاریخ انتشار تریلر Castlevania: Nocturne

این توسط کوین کولد، مجری برنامه و کلایو بردلی، خالق و نویسنده سریال، و توسط Project 51 Productions تهیه شده است. در بحبوحه انقلاب فرانسه، اعضای طبقات به اصطلاح پایین برای مبارزه با نابرابری قیام می کنند: ماریا (دیویس)، یک رهبر جوان، “این دستور طبیعی برای آنهاست که ما را با اجاره های غیرممکن و مالیات های غیرقابل پرداخت شیر خشک کنند.” ، ناله می کند.

در همین حال، ریشتر بلمونت (بلومل) خطری بسیار تلخ و بزرگتر را احساس می کند. او سنت دیرینه خانواده‌اش در شکار خون‌آشام را انتخاب کرده است، حرفه‌ای که تقریباً به طول عمر یک خون‌آشام (به عبارت دیگر، برای همیشه) برمی‌گردد. اما او هرگز چیزی شبیه به آنچه که اکنون شاهد آن است ندیده است – آیا افزایش شدید فعالیت خون آشام ها می تواند ربطی به مرگ مادرش داشته باشد؟ و این اخبار شایعه شده در مورد یک مسیحای خون آشام فرضی چیست؟

پوستر انیمه Castlevania: Nocturne
انیمه جدید Castlevania: Nocturne

انیمه جدید Castlevania: Nocturne

ریشتر با ماریا و گروهی بعید از شخصیت‌هایی که بیرونی سخت‌گیرانه‌شان پیشینه‌های غم‌انگیز مختلف آن‌ها را مخدوش می‌کند، به نیروها می‌پیوندد. آنها با به خدمت گرفتن قدرت تغییر شکل حیرت آور خود، به دنبال جلوگیری از سلطنت به ظاهر قریب الوقوع مسیحای خون آشام هستند.

آخرین نبرد آنها برای نجات بشریت مملو از سؤالات وجودی می شود زیرا هر شکارچی خون آشام مجبور می شود با گذشته آسیب زا (و عمیقاً انسانی) خود روبرو شود. و از آنجایی که خون‌آشام‌ها تهدید می‌کنند جهان را در تاریکی ابدی ترک خواهند کرد، زمانی برای فراغت وجود ندارد – و تعداد زیادی درام تاریک به نمایش گذاشته می‌شود. حملات جادویی و ریزش‌های غم‌انگیز را در میان کلیساهای بدون آفتاب و کوچه‌های سنگفرش و آسمان‌های آبی مایل به سیاه شبانه با رنگ قرمز به تصویر بکشید – البته، ظاهر شلاق نمادین بلمونت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پوستر انیمه Castlevania: Nocturne چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *