فروش عجیب انیمه How Do You Live هایائو میازاکی در ژاپن! +جزئیات

به تازگی فروش باورنکردنی انیمه How Do You Live هایائو میازاکی توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه به جزئیات فروش انیمه How Do You Live در ژاپن می‌پردازیم.

وب‌سایت خبری سرگرمی Deadline روز یکشنبه از طریق ComScore گزارش داد که جدیدترین فیلم داستانی هایائو میازاکی (Kimi-tachi wa Dō Ikiru ka یا به معنای واقعی کلمه چگونه زندگی می‌کنید؟) در افتتاحیه آخر هفته خود در ژاپن حدود 13.2 میلیون دلار درآمد کسب کرد. طبق این وب سایت، این فیلم از 44 نمایش IMAX از 1.7 میلیون دلار فراتر رفت که یک رکورد جدید افتتاحیه سه روزه است.

فروش باورنکردنی انیمه How Do You Live هایائو میازاکی

GKIDS مجوز این فیلم را صادر کرد و در اواخر سال جاری آن را در سینماهای آمریکای شمالی اکران خواهد کرد. این فیلم همزمان با اکران عمومی خود در ژاپن در روز جمعه در IMAX افتتاح شد. این فیلم اولین فیلم استودیو گیبلی است که به صورت همزمان با IMAX منتشر می شود. این فیلم همچنین در Dolby Atmos، Dolby Cinema و DTS:X نمایش داده می شود.

فروش باورنکردنی انیمه How Do You Live هایائو میازاکی
فروش انیمه How Do You Live در ژاپن, فروش 5 روز اول انیمه How Do You Live

فروش انیمه How Do You Live در ژاپن

میازاکی علاوه بر کارگردانی فیلم و نوشتن فیلمنامه، کار اصلی را نیز بر عهده دارد. تاکشی هوندا کارگردان انیمیشن است. جو هیسایشی این موسیقی را ساخته است. توشیو سوزوکی، یکی از بنیانگذاران استودیو گیبلی، تهیه کننده است. کنشی یونزو آهنگ تم “Chikyūgi” (کره زمین) را اجرا می کند.

سوزوکی، تهیه کننده استودیو گیبلی، ماه گذشته فاش کرد که فیلم قبل از اکران هیچ تریلر نخواهد داشت. این فیلم همچنین هیچ اسپات تلویزیونی یا تبلیغات روزنامه ای نداشت. قبل از اکران فیلم، استودیو خلاصه داستان، صداپیشگان یا اکثر کارمندان فیلم را فاش نکرده بود.

میازاکی این فیلم را برگرفته از رمان «چگونه زندگی می‌کنی؟» نوشته Genzaburō Yoshino در سال 1937 است. او اضافه کرد که این کتاب داستانی است که برای قهرمان فیلمش معنای زیادی دارد. Algonquin Young Readers کتاب را به زبان انگلیسی در اکتبر 2021 منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فروش باورنکردنی انیمه How Do You Live هایائو میازاکی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *