وجود پدر Ash در پوکمون تایید شد! ؛ پیچش بزرگ و جدید انیمه پوکمون

به تازگی وجود پدر Ash در پوکمون تایید شد. در ادامه مطلب وجود پدر اش در انیمه پوکمون به جزئیات پیچش بزرگ و جدید انیمه پوکمون می‌پردازیم.

در حالی که مادر Ash در پوکمون در سال‌های اخیر به شخصیت بزرگ‌تری تبدیل شده است، پدر Ash چیزی جز رمز و راز نبوده است، وجود او فقط گاهی اوقات به آن اشاره می‌شود. اکنون برای اولین بار در تاریخ سریال، به Ash پیشنهاد می شود تا یک بار دیگر او را ملاقات کند، اما وقتی صحبت از Ash می شود، به ندرت همه چیز طبق برنامه پیش می رود.

وجود پدر Ash در پوکمون

پدر Ash اولین بار در قسمت دوم سریال توسط مادرش ذکر شد، در زمینه بیانیه ای در مورد چگونگی سفر او از Pallet Town به Viridian City در زمان سفر خود به Pokémon، چهار روز طول کشید. پدر Ash در فیلم‌های اخیر (من تو را انتخاب می‌کنم! و رازهای جنگل) نیز مورد استناد قرار گرفته است، اما از آنجایی که این فیلم‌ها در تداومی جدا از انیمه اصلی اتفاق می‌افتند، چیز زیادی نمی‌توان از آن استخراج کرد. فراتر از این تعداد انگشت شمار، تقریباً هیچ چیز در مورد او شناخته شده نیست، از کارش گرفته تا علایق یا حتی ظاهرش.

وجود پدر Ash در پوکمون
وجود پدر اش در انیمه پوکمون

پیچش بزرگ و جدید انیمه پوکمون

اپیزود ویژه «پوکمون: آسمان دور، آبی» با Ash شروع می‌شود که کمی شنا می‌کند و قبل از رسیدن به نزدیک‌ترین مرکز پوکمون با یک دوست جدید مبارزه می‌کند و از مادرش دلیا تماس می‌گیرد و از او می‌پرسد آیا می‌تواند. در مکانی به نام Tonari Town که به نظر می رسد در کانتو باشد ملاقات کنید.

روز بعد او آنجا خواهد بود تا پدرش را ملاقات کند و اش با هیجان از زمین بلند می شود. در حین سفر به آنجا، Ash با پسری غیرعادی آشنا می شود که در مورد پوکمون سوالاتی می پرسد و در نهایت Ash را به خانه ای در وسط یک جنگل مرموز هدایت می کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *