آرت ترسناک جدید هاجیمه ایسایاما خالق حمله به تایتان

آرت ترسناک جدید هاجیمه ایسایاما خالق حمله به تایتان منتشر شد. در ادامه می‌توانید آرت ترسناک جدید هاجیمه ایسایاما خالق اتک آن تایتان را ببینید.

خاجیمه ایسایاما، خالق حمله به تایتان، طرح جدید و هیجان‌انگیزی را ارائه کرد. وقتی صحبت از چشم انداز مانگای مدرن می شود، Attack on Titan نامی است که همچنان با طرفداران در سراسر جهان طنین انداز می شود. با وجود اینکه سریال بیش از یک سال پیش به پایان رسید، مرد پشت این شاهکار، هاجیمه ایسایاما، ساخته خود را پشت سر نگذاشته است. در عوض، او جذابیت وحشتناک تایتان ها را با طرحی جدید احیا کرده است که طرفداران را هم هیجان زده و هم وحشت زده کرده است.

آرت ترسناک جدید هاجیمه ایسایاما خالق حمله به تایتان

این اثر هنری جدید در موزه حمله به تایتان در هیتا، ژاپن – مکانی که به یک مکان زیارتی برای طرفداران سرسخت این سری تبدیل شد، رونمایی شد. ایسایاما که به خاطر تعامل با طرفداران معروف است، این مکان را به بستری برای افشای محتوای انحصاری تبدیل کرده است. در این ماه، او قطعه جدیدی را منتشر کرد که نه تنها وحشت تایتان ها را برانگیخت، بلکه یک لایه متا نیز به آن اضافه کرد.

آرت ترسناک جدید هاجیمه ایسایاما خالق حمله به تایتان
آرت ترسناک جدید هاجیمه ایسایاما خالق اتک آن تایتان

آرت ترسناک جدید هاجیمه ایسایاما خالق اتک آن تایتان

ایسایما در یک چرخش منحصر به فرد و ناراحت کننده، خود را به عنوان تایتان هیولایی در تعقیب شخصیت های سریال به تصویر کشیده است. این طرح شامل شخصیت های شناخته شده ای مانند ارن، میکاسا و رینر بود که در حالت ترس و وحشت از آواتار تایتان هنرمند فرار می کردند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *