قوی ترین پالادین مانگا شبدر سیاه با چپتر جدید فاش شد!

به تازگی قوی ترین پالادین مانگا شبدر سیاه با چپتر جدید فاش شد. در ادامه به جزئیات پیچش مانگا شبدر سیاه درباره پالادین‌ها می‌پردازیم.

اکثر طرفداران بدون شک فکر می کردند که بزرگترین پالادین در شبدر سیاه لیلی خواهد بود، زیرا این امر باعث خشم آستا یا مادر نوئل، اسیر، به خاطر این واقعیت آشکار می‌باشد که او مرده است و بازگشت او احتمالاً باعث ایجاد آشفتگی عاطفی برای فرزندانش می شود. افشای اینکه بهترین پالادین کیست غیرمنتظره بود زیرا شخصیت او در داستان برجسته نبود.

قوی ترین پالادین مانگا شبدر سیاه با چپتر جدید

پس از زنده شدن ناگهانی به عنوان یک پالادین در طول جنگ نهایی، دامناتیو کیرا Scale Dominate را انتخاب می‌کند، که طلسم‌های دریافتی بسیاری را که جادوگران پادشاهی شبدر در چپتر 363 شبدر سیاه به سوی او شلیک می‌کنند توسط مانگاکا یوکی تاباتا، مترجم تیلور انگل و نامه‌نویس آنالیزی پاک می‌شود. “آس” کریستمن. پالادین به مخالفان خود اطلاع می دهد که عدالت با اوست، که به طور خودکار ترازوهای جادویی را به نفع او منحرف می کند. این به طور مستقیم با دلیل غم انگیزی که خواهر لیلی به کشتن آستا به عنوان یک پالادین نسبت داد، مرتبط است.

قوی ترین پالادین مانگا شبدر سیاه با چپتر جدید
پیچش مانگا شبدر سیاه درباره پالادین‌ها

پیچش مانگا شبدر سیاه درباره پالادین‌ها

در چپتر 349، خواهر لیلی به آستا اطلاع می‌دهد که نمی‌خواهد او را بکشد، اما باید این کار را انجام دهد و باعث می‌شود که پسر متوجه شود که لوسیوس زوگراتیس او و هر پالادین دیگری را شرطی کرده است که هر چه او می‌گوید درست است. در روزگار کنونی، نظر پالادین دامناتیو کیرو این است که Scale Dominate به طور خودکار مانع از طلسم کسانی می شود که به اعتقاد او طرف عدالت نیستند. بدیهی است که طلسم نمی تواند تشخیص دهد که چه چیزی واقعاً موجه است، زیرا لوسیوس دیدگاهی منحرف از عدالت دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *