عکس : اظهارات رضا رشیدپور درباره وضعیت فرودگاه امام +[لایو جنجالی رشیدپور درباره VPN]

اخیرا تصویری از اظهارات رضا رشیدپور درباره وضعیت فرودگاه امام در رسانه های مجازی داخلی پخش شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران ایجاد کرده است.

اخیرا عکسی از حرف های رضا رشیدپور درباره فرودگاه امام در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که حواشی بسیاری را در رسانه‌ها ایجاد کرده است.

اظهارات رضا رشیدپور درباره وضعیت فرودگاه امام

واکنش تند رضا رشیدپور در مورد فرودگاه امام

استوری امروز رضا رشید پور مجری پرطرفدار صدا و سیما در مورد وضعیت فرودگاه امام، حواشی بسیاری را برایش در رسانه های داخلی ایجاد کرده است. گویا او از موقعیت پیش آمده در فرودگاه امام بسیار شاکی شده است.

در ادامه می‌توانید حرف های رضا رشیدپور درباره فرودگاه امام را ببینید:

اظهارات رضا رشیدپور درباره وضعیت فرودگاه امام
واکنش تند رضا رشیدپور در مورد فرودگاه امام

لایو جنجالی رشیدپور درباره VPN

جنجالی ترین لایو رشید پور در مورد VPN

عصبانیت بی‌سابقه رضا رشیدپور وسط لایو اینستاگرام در مورد فلترشکن‌ها و برنامه‎‌های ایرانی که کسی از شبکه پیام رسان داخلی از جمله بله و روبـیکا استفاده نمی‌کند، مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در ادامه می‌توانید لایو پرحاشیه رشید پور درمورد وی پی ان را ببینید:

عصبانیت بی سابقه رضا رشید پور در لایو

عصبانیت رشید پور در لایو اینستگرامش

عصبانیت بی‌سابقه رضا رشید پور وسط لایو اینستاگرام، مورد توجه کاربران قرار گرفت. رشیدپور در این لایو در خصوص مواد مخدر توسط نوجوان‌ها و دانشجویان توصیه‌های اکیدی کرد و گفت:

“به ارواح خاک پدرم، گل پدرُ پدر جد شما را درمی‌آورد.”

در ادامه می‌توانید خشم رشید پور در لایو اینستاگرام را ببینید:

حرف های جنجالی رضا رشید پور در مورد مهاجرتش

ویدیویی از سخنان رشید پور در مورد شایعه مهاجرتش

رضا رشیدپور، مجری با سابقه تلویزیون، پس از دو ماه که صفحه شخصی اینستاگرامش را به روز نکرده بود، با انتشار یک استوری با عکسی از درون هواپیما، بسیاری از دنبال‌کنندگان خودش در فضای مجازی را به شک انداخت که به احتمال زیاد، این یک پیام خداحافظی از ایران است. وی در شرح این عکس گفته است:

“اما خودم را جا گذاشتم.”

اما رضا رشید پور در لایو اینستاگرامش خبر مهاجرتش را تکذیب و علت انتشار تصویر هواپیما را سفر کاری اعلام کرده است که می‌گوید:

“من اهل مسافرت هستم، اهل مهاجرت هیچ وقت در زندگی ام نبودم. الان هم سفر کردم نه هجرت. سفرم هم داخل ایران است. من ایران عزیز و کشورم را خیلی دوست دارم و تمام آرزویم این است که بتوانم کنار و نفس به نفس مردمم زندگی کنم. گلایه‌ها و حرف‌ها و حتی فحش هایشان را همین جا کف خیابان بشنوم. من هیچ وقت نه تمایلی به مهاجرت داشته ام و نه اینکه مهاجرت می‌کنم.”

عصبانیت بی سابقه رضا رشید پور در لایو
اظهارات رضا رشید پور درباره مهاجرتش

اظهارات رضا رشید پور درباره مهاجرتش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از واکنش رضا رشید پور به شایعه مهاجرتش از ایران را ببینید:

رضا رشید پور در ادامه تاکید کرد:

“شاید بهتر باشد بگویم من هم وطنم را خیلی دوست دارم و افتخارم این است که کف خیابان‌ها، توی کوچه‌ها، نانوایی، مغازه شما را می‌بینم، با هم حرف می‌زنیم. با من درد دل می‌کنید، حرف‌ها و غصه‌هایتان را می گویید. این برای من افتخار بزرگی است. من هیچ‌وقت نه تمایلی به مهاجرت داشته‌ام و نه اینکه مهاجرت می‌کنم. اگر برای کسی با عکس هواپیما سوء تفاهم به وجود آمد، آن را اصلاح می‌کنم. این روزها به خاطر کارم و برنامه‌ای که در بستر اینترنت ارائه خواهم داد، سفر زیاد می‌کنم اما مهاجرت هرگز.”

جنجالی ترین لایو رشید پور در مورد VPN

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص اظهارات رضا رشیدپور درباره وضعیت فرودگاه امام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *