ببینید : تغییر چهره باران کوثری +[باران کوثری در حال ضبط پادکست]

اخیرا عکسی از تغییر چهره باران کوثری در فضای مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران برای این بازیگر پر حاشیه در رسانه های داخلی داشته است.

به تازگی عکسی از چهره متفاوت باران کوثری در رسانه های داخلی پخش شده است. گویا او دندون های خود را زیبا سازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

باران کوثری لیلا فروهر شد | باران کوثری در نقش فروغ فرخزاد با چهره لیلا فروهر

تغییر چهره باران کوثری

تغییرات ظاهری باران کوثری

امروز عکسی جالب و دیدنی از باران کوثری بازیگر مطرح ایرانی در رسانه ها منتشر شده که با یک عمل زیبا سازی بر روی دندان هایش اغییر بسیاری کرده است. گویا این تصویر در یک مرکز دندان پزشکی شخصی گرفته شده اشت.

در ادامه می‌توانید چهره متفاوت باران کوثری را ببینید:

تغییر چهره باران کوثری
تغییرات ظاهری باران کوثری

باران کوثری در حال ضبط پادکست

ضبط پادکست باران کوثری در استودیو

باران کوثری، بازیگر سینما که به دلیل محدودیت‌های حضور در فیلم و سریال‌ها، در حال حاضر به گویندگی مشغول است. او به تازگی در پادکستی با نام “از زندگی‌ام به زندگی‌ات”، که نوشته یی‌یون‌لی است و صدای خودش را در آن به کار برده است، شرکت کرده است.

استایل و شغل جدید باران کوثری در ویدئویی که به تازگی وایرال شده است، باعث بروز واکنش‌های زیادی شده است. در مراسم تشییع مرحوم حسام محمودی، باران کوثری بدون حجاب شرکت کرده بود و عکس‌های او در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شد. به دنبال حضور بدون حجاب باران کوثری در این مراسم، پرونده قضایی برای او تشکیل شده و به مجتمع قضایی ارشاد ارسال شده است.

باران کوثری در حال ضبط پادکست
ضبط پادکست باران کوثری در استودیو

باران کوثری در حین ضبط پادکست

در ادامه می‌توانید ویدیویی از باران کوثری در استودیو را ببینید:

باران کوثری متولد 25 مهر 1364 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. باران کوثری دیپلمه نمایش هنرستان سوره و دانشجوی انصرافی رشته جامعه شناسی می باشد که از 6 سالگی وارد بازیگری شد.

باران کوثری تجربه منشی صحنه و طراح لباس را دارد. باران کوثری فرزند جهانگیر کوثری(تهیه کننده، فوتبالیست سابق، گزارشگر فوتبال و روزنامه نگار) و رخشان بنی اعتماد از تهیه کنندگان و کارگردانان مطرح کشورمان می باشد و یک برادر بزرگتر به نام تندیس دارد. باران کوثری از بازیگران مجرد کشورمان می باشد که تاکنون ازدواج نکرده است.

باران کوثری 17 مهرماه 94 سرصحنه فیلم هفت ماهگی طی یک تصادف با جرثقیل به شدت آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد. به همین دلیل زمان ادامه فیلمبرداری این فیلم به تعویق افتاده و باران کوثری پس از ترخیص از بیمارستان به نقش آفرینی خود در این فیلم ادامه داد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص تغییر چهره باران کوثری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *