پیام ایچیرو اودا در تبلیغات لایو اکشن وان پیس در ژاپن

به تازگی پیام ایچیرو اودا در تبلیغات لایو اکشن وان پیس در ژاپن توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه می‌توانید عکس این تبلیغ را مشاهده کنید.

یک مترجم غیررسمی اخبار One Piece که از نام کاربری Sandman در X (توئیتر سابق) استفاده می‌کند، عکس‌های این نقاشی دیواری را به همراه ترجمه تقریبی آن‌ها در صفحه خود به نمایش گذاشت. اودا از مجریان برنامه می‌خواهد که «به داستان باور کنند» و زیاد به جنبه‌های فنی مانند «تکنیک فیلم» توجه نکنند.

پیام ایچیرو اودا در تبلیغات لایو اکشن وان پیس در ژاپن

او همچنین هیجان خود را برای این پروژه ابراز می‌کند و بیان کرده است که این پروژه «خیلی‌ بهتر از» چیزی بوده است که او در ابتدا فکر می‌کرد. اودا گفت:

“از اینکه لوفی من که فکر می کردم وجود ندارد، در این دنیا وجود دارد شگفت زده شدم… این تصور را در من ایجاد کرد که فقط لایو اکشن می تواند این کار را انجام دهد.”

پیام ایچیرو اودا در تبلیغات لایو اکشن وان پیس در ژاپن
عکس پیام ایچیرو اودا در تبلیغات وان پیس

عکس پیام ایچیرو اودا در تبلیغات وان پیس

ایچیرو اودا از نزدیک درگیر تولید سریال لایو اکشن One Piece نتفلیکس است که در آن ایناکی گودوی (لافی)، امیلی راد (نامی)، مکنیو (رورانوآ زورو)، جیکوب رومرو (Usopp) و تاز اسکایلار (سانجی) در آن بازی می‌کنند. اودا اظهار داشت که زمانی بر این باور بود که هیچ راهی برای اجرای یک اقتباس لایو اکشن One Piece وجود ندارد.

با این حال، دیدگاه او در این مورد از آن زمان تغییر کرده است. اودا گفت:

“قبلا فکر می کردم ساخت یک لایو اکشن غیرممکن است، اما با فناوری امروزی می توان این کار را انجام داد. ما باید ظلم و ستم اقیانوس وسیع را با این لایو اکشن بیان کنیم.”

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *