ویدیو : آخرین تور جهانی کنسرت های گوگوش

امروز خبری در مورد آخرین تور جهانی کنسرت های گوگوش منتشر شده است. گویا این خواننده ایرانی می خواهد مانند دیگر هنرمدان از این حرفه خداحافظی کند.

گوگوش از دنیای خوانندگی خداحافظی کرد. دو روز قبل، او اعلام کرد که تور کنسرت‌های آینده‌اش، در واقع تور خداحافظی است.

آخرین تور جهانی کنسرت های گوگوش

آخرین تور بزرگ کنسرت های گوگوش

دو روز قبل، گوگوش اعلام کرد که تور کنسرت‌های آینده او آخرین تور خواهد بود و در واقع یک کنسرت خداحافظی است. او در پاییز امسال برای آخرین اجرای خود در استکهلم به روی صحنه خواهد رفت. واکنش نشریات سوئدی نیز به این خبر بسیار متفاوت بود. بعضی از نشریات درباره این خبر تأثیرگذار و عاطفی صحبت کردند و حتی ترحم و تشکر خود را درباره این هنرمند بیان کردند. در عین حال، برخی دیگر از نشریات به شکل متعادل‌تری درباره این خبر گزارش‌های جالبی دادند و به تاریخچه و موفقیت‌های گوگوش در دنیای موسیقی اشاره کردند.

آخرین تور جهانی کنسرت های گوگوش
بزرگترین و آخرین تور کنسرت گوگوش در جهان

آخرین کنسرت و تور بزرگ گوگوش

در ادامه می‌توانید ویدیو بزرگترین و آخرین تور کنسرت گوگوش در جهان را ببینید:

فائقه آتشین، مشهور به گوگوش، در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۳۲۹ در منطقه سرچشمه تهران به دنیا آمد. والدین او از آذربایجانی‌ هستند که از مهاجران سابق شوروی بودند. در سن دو سالگی، والدین گوگوش از یکدیگر جدا شدند و طلاق گرفتند. گوگوش یک برادر کوچکتر به نام تنی داشت که در سن ۲۴ سالگی به دلیل رماتیسم درگذشت.

در همسایگی گوگوش، یک خانواده ارمنی زندگی می‌کرد که او را از کودکی به نام “گوگوش” صدا می‌زدند. این نام، علیرغم اینکه نام مردانه ارمنی است، اما این لقب برای همیشه بر روی آن باقی ماند.

پدر گوگوش در حوزه نمایش دستی فعالیت می‌کرد و در آن زمان برنامه‌های خود را در سقاخانه‌ها اجرا می‌کرد. در دوران کودکی، گوگوش با پدرش به محل کار او می‌‍رفت و تا سن سه سالگی در عملیات آکروباتیک روی صحنه با پدرش شرکت می‌کرد. در سن سه سالگی، استعداد گوگوش در زمینه خوانندگی به وضوح ظاهر شد و او قادر بود کارآوازه‌خوانان حرفه‌ای را تقلید کند. با گذر زمان، در برنامه‌های پدرش نقشی بسیار مهم ایفا کرد و دستمزدی دو برابر پدرش دریافت می‌کرد.

 آخرین تور بزرگ کنسرت های گوگوش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص آخرین تور جهانی کنسرت های گوگوش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *