تریلر فیلم انیمه ای The Imaginary منتشر شد

به تازگی تریلر فیلم انیمه ای The Imaginary منتشر شد. در ادامه این مطلب به تاریخ انتشار این انیمه جدید استودیو پونوک خواهیم پرداخت.

همانطور که در شبکه خبری انیمه توضیح داده شد، این فیلم اقتباسی از رمان کودکان محبوبی توسط A.F Harrold و Emily Gravett با همین نام است. این تریلر سبک انیمیشنی این فیلم را به نمایش گذاشت که یادآور سلف افسانه‌ای پونوک، استودیو جیبلی است.

تریلر فیلم انیمه ای The Imaginary

تعداد زیادی از بازیگران جدید نیز مشخص شده اند. کوکورو ترادا، که پیش از این نقش سلیم بردلی را در مجموعه فیلم‌های Fullmetal Alchemist بازی کرده بود، در نقش راجر بازی خواهد کرد. ریو سوزوکی که در سال 2019 در اقتباس از سری مانگای اوسامو تزوکا در نقش دورورو بازی کرد، نقش آماندا را به تصویر خواهد کشید. اولین تاریخ انتشار انیمه The Imaginary برای 15 دسامبر برنامه ریزی شده است.

در حالی که پونوک در سال 2021 از یک تیزر کوتاه برای The Imaginary رونمایی کرد، این آخرین تریلر به موضوع اصلی فیلم می‌پردازد. راجر جوان به عنوان یک “خیالی” در کنار بیشتر انسان ها به جز خالقش آماندا، نادیده و ناشنیده زندگی می کند. با این حال، تهدید فراموش شدن و ناپدید شدن از جهان دائماً بر او موج می زند. یک روز، یک شخصیت مرموز به او نزدیک می شود که به او یک پیشنهاد می کند – یا در دنیای آماندا بماند و ناپدید شود، یا با او بیاید و زنده بماند.

تریلر فیلم انیمه ای The Imaginary
تریلر فیلم انیمه ای The Imaginary

تیزر انیمه The Imaginary

در ادامه می‌توانید تریلر این انیمه را ببینید:

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *