جوتسو معروف ناروتو الهام گرفته از چه انیمه ای بود؟

به تازگی مشخص شد جوتسو معروف ناروتو توسط انیمه دیگری الهام گرفته شده بود. در ادامه این مطلب به الهام اصلی جوتسو معروف ناروتو می‌پردازیم.

به گفته ScreenRant، کیشیموتو از سوزاکو، رهبر چهار جانور مقدس، هنگام ساختن جوتسو Shadow Clone (به عنوان مثال، Kage Bushin no Jutsu) الهام گرفته است. در آرک پایانی “قلعه ماز” یو یو هاکوشو، یوسوکه اورامشی با گنجشک زرشکی روبرو می شود که هفت کپی از خود می سازد تا از زوایای مختلف به کارآگاه روح حمله کند. در ناروتو، شخصیت اصلی داستان به طور قابل توجهی قادر است بیش از هفت کلون از خود بسازد.

الهام اصلی جوتسو معروف ناروتو

این اطلاعات در ابتدا در مصاحبه ای در 10th Anniversary Chronicle Book Mini، فاش شد و کیشیموتو آنچه را که در مورد کار یو یو هاکوشو مانگاکا یوشیهیرو توگاشی به نظرش جالب بود، توصیف کرد. او اظهار داشت:

“راهی که او می‌تواند صحنه‌های غیرمنتظره‌ای خلق کند که می‌تواند تهدیدی را که دشمنان نشان می‌دهند را به نمایش بگذارد، بسیار تحسین برانگیز است و Kage Bushin no Jutsu ناروتو به شدت از تکنیک سوزاکو در یو یو هاکوشو الهام گرفته است.”

الهام اصلی جوتسو معروف ناروتو
انیمه الهام دهنده به جوتسو معروف ناروتو

انیمه الهام دهنده به جوتسو معروف ناروتو

مانگای ناروتو کیشیموتو اولین بار در Shueisha’s Weekly Shōnen Jump در سال 1999 ظاهر شد و تا سال 2014 در این مجله ظاهر شد. این مانگا یکی از سه مانگا بزرگ ژانر شونن در نظر گرفته می شود و در کنار دو عضو دیگر – بلیچ و وان پیس قرار دارد. به عنوان یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های مانگای تمام دوران با بیش از 250 میلیون نسخه در سراسر جهان، استودیو پیروت کار کیشیموتو را در دو انیمه اقتباسی منتشر کرد – ناروتو و ناروتو: شیپودن – که در بین سال‌های 2002 تا 2017 پخش شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *