ساخت انیمه پلوتو توسط نتفلیکس تایید شد ؛ همراه با تاریخ انتشار

به تازگی ساخت انیمه پلوتو توسط نتفلیکس تایید شد. در ادامه این مطلب به جزئیات این اقتباس جدید و تاریخ انتشار آن خواهیم پرداخت.

هنگامی که نتفلیکس در اوایل تابستان امسال اعلام کرد که اولین نمایش انیمه جدیدش Pluto برای اواخر اکتبر تایید شده است، طرفداران مانگا و انیمه در سراسر جهان از خبری که برخی بیش از یک دهه منتظر شنیدن آن بودند خوشحال شدند. بسیاری از طرفداران بر این باورند که پلوتو پتانسیل تبدیل شدن به انیمیشن سال را دارد.

ساخت انیمه پلوتو توسط نتفلیکس

از زمانی که در سال 2017 شایعاتی مبنی بر ساخت انیمه اقتباسی از پلوتون به گوش رسید، حجم عظیمی از سر و صدا در اطراف سریال ایجاد شد. دلیل این هیاهو فقط بر اساس این واقعیت نیست که مانگا اصلی پلوتو نائوکی اوراساوا به طور گسترده توسط طرفداران و کارشناسان به عنوان یک شاهکار این ژانر شناخته می شود، بلکه انیمه پلوتون بر اساس پسر Astro Osamu Tezuka است که یکی از بهترین هاست.

نمایش های محبوب و مهم در تاریخ انیمیشن. همانطور که طرفداران می‌دانند، این دو عامل، همراه با حمایت تاثیرگذار نتفلیکس به این معنی است که پلوتو همه عناصر لازم برای تبدیل شدن به یک کلاسیک فوری را دارد.

ساخت انیمه پلوتو توسط نتفلیکس
ساخت انیمه Pluto توسط نتفلیکس

ساخت انیمه Pluto توسط نتفلیکس

برای درک واقعی تبلیغات پیرامون پلوتو نتفلیکس، مهم است که ابتدا Astro Boy را به عنوان یک داستان و به عنوان یک اثر هنری درک کنید. Astro Boy Osamu که از سری مانگای دهه 1950 او با همین نام اقتباس شده بود، در آینده ای اتفاق می افتد که روبات ها بخش مشترک زندگی هستند.

به همین دلیل، وقتی دکتر تنما نسخه رباتی از پسرش را که در یک تصادف درگذشت، می سازد، هیچ کس دو بار فکر نمی کند. با این حال، پس از اینکه مشخص شد ربات تنما نمی تواند جایگزین پسرش شود، او آن را بیرون می اندازد. این ربات در نهایت توسط پروفسور اوچانومیزو خوش قلب، که او را Astro Boy می نامد، بازیابی می شود، و این دو با شراکت کاملی در مبارزه با شر هر کجا که زایش پیدا کند، تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *