بازگشت 5 فیلم انیمه کلاسیک در سینماهای آمریکا

به تازگی خبر بازگشت 5 فیلم انیمه کلاسیک در سینماهای آمریکا توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه همراه ما بمانید تا به جزئیات این خبر بپردازیم.

پنج فیلم انیمه کلاسیک، از جمله فیلم Cowboy Bebop که مدت‌هاست محبوبیت بسیار زیادی دارد، به سینماهای ایالات متحده بازمی‌گردند، بسیاری از آنها برای اولین بار پس از چند سال بازخواهند گشت. این فیلم ها شامل سه فیلم کلاسیک دوست داشتنی از ساتوشی و همچنین دو مورد اصلی دیگر از طرفداران انیمه در اواخر دهه 90 و 2000 است.

بازگشت 5 فیلم انیمه کلاسیک در سینماهای آمریکا

Iconic Events Releasing با انیمه اکسپو همکاری می‌کند تا «شب‌های سینمای AX»، جشنی در تمام طول سال از فیلم‌های انیمه، به سینماهای سراسر کشور که تعدادی از فیلم‌های انیمه معتبر را در آن به نمایش می‌گذارد. از جمله سه فیلم از کارگردان مشهور ساتوشی کن: Perfect Blue، پاپریکا، و پدرخوانده های توکیو، همراه با کابوی بی باپ و فیلم اصلی Ghost in the Shell.

این فیلم‌ها در رویدادهایی که از سپتامبر 2023 شروع می‌شوند و تا فوریه 2024 ادامه خواهند داشت به نمایش درخواهند آمد و به طرفداران این امکان را می‌دهد که این فیلم‌ها را همانطور که برای اولین بار در دهه‌های گذشته ببینند.

بازگشت 5 فیلم انیمه کلاسیک در سینماهای آمریکا
بازگشت 5 انیمه قدیمی به سینماهای آمریکا

بازگشت 5 انیمه قدیمی به سینماهای آمریکا

اولین رویداد برای بیست و پنجمین سالگرد پرفکت بلو قرار است در تاریخ 6 و 7 سپتامبر، به دو صورت ساب و دوبله، با انکور هر دو نسخه در 10 سپتامبر برگزار شود. فیلم بعدی Ghost in the Shell در 8 و 9 نوامبر، با یک Encore است. پس از آن، Tokyo Godfathers برای بیستمین سالگرد آن در 11 و 12 دسامبر، در سال 2024، اکران Cowboy Bebop در 21 و 22 ژانویه، با نمایش Encore در 23 ژانویه و Paprika در فوریه از سر گرفته می شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *