بیوگرافی نیکیتا خواننده ؛ زندگی خصوصی و حقایق

نیکیتا سوسنی به عنوان یکی از خواننده‌های مسابقه استیج، شناخته شده است، در این نوشتار بیوگرافی نیکیتا خواننده را در فیگار بررسی خواهیم کرد.

نیکیتا خواننده کیست ؟ نیکیتا سوسنی یکی از مدل‌های مشهور اینستاگرام و همچنین یک خواننده جوان و پرطرفدار ایرانی است. او مسیر حرفه‌ای خود را از طریق برنامه استعدادیابی خوانندگی به نام “استیج” آغاز کرد و بسیاری از طرفداران او را از این برنامه به یاد می‌آورند. اهنگ جدید نیکیتا به نام یالا بالا جز اهنگ‌های شاد این خواننده محسوب می‌شود. در ادامه با حقایق و زندگی خصوصی نیکیتا خواننده همراه فیگار بمانید.

بیوگرافی نیکیتا خواننده

بیوگرافی نیکیتا سوسنی

شما می‌توانید فهرست بیوگرافی نیکیتا خواننده را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

نیکیتا سوسنی در کنار مدلینگ، به عنوان یک خواننده جوان و پرطرفدار در صنعت موسیقی فعالیت می‌کند. او که از استیج به یاد آورده می‌شود، توانست با استعداد خود در زمینه خوانندگی و رقص، طرفداران بسیاری را جذب کند.

زندگینامه نیکیتا خواننده

بیوگرافی نیکیتا خواننده

زندگینامه نیکیتا سوسنی خواننده

نیکیتا در تاریخ 25 اسفند در شهر نیشابور به دنیا آمد، اما اطلاعات دقیق درباره تاریخ تولد وی در دسترس نیست. در سن یک سالگی، او همراه با پدر و مادرش به سوئد مهاجرت کرد. خانواده نیکیتا یک خانواده هنرمند است و او پس از موفقیت در برنامه استیج، به صورت حرفه‌ای در زمینه خوانندگی فعالیت‌های خود را آغاز کرد و از آن برنامه طرفداران زیادی به دست آورد. در برنامه استیج، او همزمان می‌خواند و رقص می‌کرد.

پس از شرکت در این مسابقه، نیکیتا به صورت حرفه‌ای در زمینه خوانندگی فعالیت خود را ادامه داد و چندین تک‌آهنگ و موزیک ویدیو منتشر کرد. او از بچگی به رقص علاقه‌مند بود و از زمانی که مادرش در یک مسابقه رقص شرکت کرد، به شدت به رقص علاقه‌مند شد.

نیکیتا از سن ۷ سالگی شروع به نواختن ویولن و نیز نوازندگی پیانو کرد. او از سن ۶ سالگی به کلاس رقص رفت و به صورت حرفه‌ای باله را آغاز کرد، تا اینکه توانست به عنوان طراح رقص فعالیت کند. در ایتالیا، نیکیتا به طراحی رقص مشغول شد و با گروه‌های موسیقی معروفی مانند “مولن روژ” و “Fiddler On The Roof” همکاری کرد.

نیکیتا معتقد است که شانس در مسیر حرفه‌ای او بسیار موثر بوده است. او می‌گوید جالب‌ترین اتفاق زندگی او زمانی رخ داد که به اصرار پدر و مادرش، در یک جشن خصوصی آواز خواند و یکی از دوستانش او را به “آرش”، یک خواننده ایرانی معرفی کرد.

از مسابقه استیج تا شهرت نیکیتا خواننده

نیکیتا سوسنی در برنامه استعدادیابی خوانندگی به نام “استیج” شرکت کرد و با مشارکت در این برنامه، موفق به جذب توجه بسیاری از مخاطبان شد که بیشترین شهرت خود را در بین قشر جوانان کسب کرد.

پس از شرکت در برنامه استیج، نیکیتا در زمینه موسیقی حرفه‌ای فعالیت خود را آغاز کرد و با سبک جدیدی از موسیقی وارد بازار موسیقی ایران شد.

زندگی هنری نیکیتا خواننده

بیوگرافی نیکیتا خواننده
بیوگرافی نیکیتا خواننده

نیکیتا سوسنی، خواننده ایرانی که با سبکی جدید و نو به صحنه موسیقی ایرانی وارد شده است. قبل از شرکت در برنامه استیج، او به طور حرفه‌ای به زبان خارجی اجرا می‌کرد و به دلیل لهجه خاص خود و عدم مسلط بودن به زبان فارسی، تردید داشت در زبان فارسی بخواند.

اما پس از شرکت در برنامه استیج و جذب توجه بسیاری از مخاطبان، نیکیتا توانست تعدادی آهنگ و موزیک ویدیو را به زبان فارسی منتشر کند. همچنین، او با هنرمندانی مانند جاستینا و فرشید نیز همکاری کرده و در حال حاضر، نیکیتا در حال همکاری در یک پروژه با “شری ام”، خواننده ایرانی مقیم اتریش است.

زندگی خصوصی و حقایق نیکیتا خواننده

بیوگرافی نیکیتا خواننده

نیکیتا خواننده صاحب دختری به نام “ربل” است. او با افتخار می‌گوید که در آینده، دخترش نیز ممکن است مسیر خوانندگی و رقص را انتخاب کند، زیرا علیرغم سن کمش، به این دو حرفه علاقه زیادی دارد. نیکیتا درباره تجربه مادر شدن صحبت می‌کند و می‌گوید که مادر شدن را نمی‌توان با کلمات توصیف کرد، زیرا احساسی است که باید تجربه شود.

مادر شدن برای او یک تجربه چند بُعدی است و به ویژه از نظر فکری، به او در پرورش و بزرگ شدن دخترش کمک کرده است. نیکیتا لحظه تولد دخترش را بهترین لحظه زندگی خود توصیف می‌کند.

آرزوها و اهداف نیکیتا خواننده

در مصاحبه‌هایی که نیکیتا داشته است، او درباره آرزوها و رویاهایش در حوزه موسیقی و شغل حرفه‌ای خود صحبت کرده است. یکی از آرزوهای او، بین‌المللی شدن موسیقی ایرانی است و رویایش این است که یکی از آثار موسیقی ایرانی در بین ده موزیک برتر جهان قرار بگیرد.

در این مصاحبه، نیکیتا نیز درباره همکاری خود با شری ام، خواننده ایرانی مقیم اتریش و نحوه آشنایی با او صحبت کرده است. او تجربه کار کردن با شری ام را بسیار خوشایند و شیرین توصیف کرده و تاکید کرده است که گاهی از شباهت و تطابق فکری خود با شری ام شوکه می‌شود. هدف پروژه مشترک شری و نیکیتا، برجسته کردن نقش زن ایرانی و نشان دادن جایگاه و اهمیت آن و القای اعتماد به نفس در زنان ایرانی است.

نیکیتا در این مصاحبه اظهار داشته است که علاقه‌مند به آهنگ‌های غمگین است، اما می‌خواهد در ذهن مردم با آهنگ‌های شاد ثبت شود. با این حال، او نمی‌خواهد محدود به یک سبک خاص باشد و تمایل دارد تمامی سبک‌ها، به ویژه سبک‌های نو و متفاوت را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی نیکیتا خواننده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *