آیا انیمه مکا جدید Hulu دارای پتانسیل خوبی است؟ ؛ انیمه جدید Synduality: Noir

به تازگی انیمه جدید Synduality: Noir توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه به پاسخ سوال آیا انیمه مکا جدید Hulu دارای پتانسیل خوبی است؟ می‌پردازیم.

در حالی که تنها چند هفته می‌باشد که در Hulu پخش شده است، انیمه اصلی جدید Synduality: Noir، ممکن است دروازه ای عالی برای ژانر mecha باشد. در حالی که این انیمه از تمام ویژگی‌های این ژانر استفاده نکرده است، کلیشه داستانی آشنای انیمه که جایگزین آن‌ها می‌شوند، ممکن است دلیل محبوبیت آن باشد.

انیمه مکا جدید Hulu

Mobile Suit Gundam به لطف محبوبیت آن، نقطه شروعی است که معمولاً برای انیمه های مکانیکی پیشنهاد می شود. اما مخاطبان معمولی ممکن است از سر و صدای بصری ماشین‌های نمایش داده شده خسته شده یا از داستان‌های جنگی بی‌امان که در سریال رایج است خسته شوند. در چنین موردی، Synduality یک جایگزین ساده‌تر را با ماجراجویی پسر-با-دختر ارائه می‌دهد که اتفاقاً شامل مکانیک نیز می‌شود، که در اینجا به عنوان “Cradlecoffins” شناخته شده اند.

انیمه مکا جدید Hulu
انیمه جدید Synduality: Noir

انیمه جدید Synduality: Noir

در صفحه کارکنان وب سایت رسمی، هاجیمه کاموشیدا با پیش نویس داستان انیمه شناخته می شود. با توجه به تجربه‌اش در داستان‌های جدی جنگ مکانیکی (Mobile Suit Gundam: Iron Blooded Orphans) و درام‌های متمرکز بر شخصیت (راسکال خواب نمی‌بیند)، او انتخاب واضحی برای ساخت Synduality بود که به همان اندازه که درباره شخصیت‌ها و علم است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *