تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Ghost in the Shell: SAC_2045 فاش شد

تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Ghost in the Shell: SAC_2045 فاش شد. در ادامه همراه ما بمانید تا از تاریخ انتشار این انیمه آگاه شوید.

یک فیلم تلفیقی برای Ghost in the Shell: SAC_2045 پاییز امسال در سینماهای ژاپن اکران خواهد شد. همانطور که در MyAnimeList توضیح داده شده است، وب سایت رسمی انیمه اخیراً اعلام کرده است که فیلم تلفیقی فصل 2، Ghost in the Shell: SAC_2045 The Last Human، در نوامبر امسال وارد سینماهای ژاپن می شود.

تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Ghost in the Shell: SAC_2045

این سایت همچنین بیان می کند که این فیلم داستان فصل 2 را با “صحنه ها و دیدگاه های جدید” بازگو می کند. تولید I.G. و Sola Digital Arts که تهیه کننده این فیلم هستند، تریلر تصویری و تیزر کلیدی جدیدی را از طرفداران این مجموعه منتشر کردند. Ghost in the Shell: SAC_2045 دنباله مجموعه Ghost in the Shell: Stand Alone Complex است که یکی از محبوب‌ترین آثار در مجموعه محبوب سایبرپانک است.

تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Ghost in the Shell: SAC_2045
تاریخ انتشار فیلم انیمه Ghost in the Shell: SAC_2045

تاریخ انتشار فیلم انیمه Ghost in the Shell: SAC_2045

این داستان در سال 2045 اتفاق می‌افتد، عصر جنگ دائمی که از طریق استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی تداوم می‌یابد. پس از تعطیلی بخش 9، Motoko Kusanagi و همکارانش درگیر درگیری‌های مخفی می‌شوند که شامل افراد پیشرفته سایبری معروف به “پسا انسان” می‌شود. GHOST با درک تهدیدی که اکنون در سراسر جهان وجود دارد، تصمیم می گیرد تا از بشریت در برابر تسلط برنامه ریزی شده پس از انسان به رهبری تاکاشی شیمامورا و سوزوکا میزوکان محافظت کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *