جراحی خواننده انیمه My Neighbor Totoro بعد از کنسل شدن کنسرت

به تازگی خبر جراحی خواننده انیمه My Neighbor Totoro بعد از کنسل شدن کنسرت توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه به جزئیات این خبر می‌پردازیم.

Azumi Inoue که تم اصلی My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی را اجرا کرد، کنسرت چهلمین سالگرد خود را لغو کرد تا بر بهبودی پس از جراحی بزرگ تمرکز کند. کنسرت چهلمین سالگرد اینو در ابتدا قرار بود در 26 اوت در سالن ناکانو زیرو توکیو برگزار شود. در ابتدا توسط شبکه خبری Oricon و Anime News گزارش شد، Inoue در وب سایت رسمی خود اظهار داشت که به دلیل انجام یک عمل جراحی اضطراری به دلیل خونریزی ناگهانی مغزی که در حین تمرین رخ داده بود، مجبور به لغو این کار شد.

جراحی خواننده انیمه My Neighbor Totoro بعد از کنسل شدن کنسرت

همسر Inoue، Kosuke Imao، که همچنین نماینده آژانس Inoue، DoReMi است، از طرف خواننده عذرخواهی کرد و گفت که بازپرداخت بلیط صادر خواهد شد. وب سایت Inoue بعداً به طرفداران اطلاع داد که عمل جراحی موفقیت آمیز بوده و Inoue تحت نظارت های بازتوانی و پیگیری در طول روند بهبودی قرار خواهد گرفت.

جراحی خواننده انیمه My Neighbor Totoro بعد از کنسل شدن کنسرت
جراحی خواننده آزمی اینوئه بعد از کنسل شدن کنسرت

جراحی خواننده آزمی اینوئه بعد از کنسل شدن کنسرت

آزومی اینوئه اولین کار حرفه ای خود را در سال 1983 انجام داد. علاوه بر همسایه من توتورو، او همچنین آهنگ هایی را برای Castle in the Sky (1986) و Kiki’s Delivery Service (1989) اجرا کرده است. Castle in the Sky سفر پازو و شیتا را دنبال می‌کند که رازهای پشت جزیره‌ای شناور افسانه‌ای به نام لاپوتا را کشف می‌کنند.

سرویس تحویل کیکی داستان معروف گیبلی در مورد یک جادوگر 13 ساله است که قصد دارد جایگاه خود را در جهان پیدا کند. اینو در خارج از کارش برای استودیو گیبلی، تم های آغازین سریال تلویزیونی قبل از گرین گیبلز (1979) از Nippon Animation و مجموعه تلویزیونی Yadamon گروه TAC را اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *