حواشی در مورد پیشنهادات کاری برای سام اصغری به اندازه لیوناردو دی‌ کاپریو !!

به تازگی حواشی در مورد پیشنهادات کاری برای سام اصغری به اندازه لیوناردو دی‌ کاپریو در رسانه های مجازی منتشر شده که بازخورد بسیاری را از سوی کابران داشته است.

تازه‌ترین گزارش‌ها درباره پیشنهاد های کاری سام اصغری در حد لئوناردو دی‌کاپریو ،  نشان می‌دهند که سام اصغری، بازیکن جوان و استعدادمند فوتبال، به عنوان یکی از بهترین استعدادهای جدید در صنعت سینما شناخته شده است. این بازیکن جوان از طرف تولیدکنندگان و کارگردانان مشهور به عنوان یک پروژه جذاب در نظر گرفته شده است. همچنین او جدیدا اظهاراتی را درباره درخواست های کاری قابل مقایسه با لیوناردو دی‌کاپریو برای سام اصغری, پیشنهاد های کاری سام اصغری در حد لئوناردو دی‌کاپریو داشت است.

پیشنهادات کاری برای سام اصغری به اندازه لیوناردو دی‌ کاپریو

پیشنهادات کاری برای سام اصغری به اندازه لیوناردو دی‌کاپریو
پیشنهاد های کاری سام اصغری در حد لئوناردو دی‌کاپریو

با توجه به توانایی هنری سام اصغری و نمایش‌هایش در زمین سینما، پیشنهادات کاری برای وی به اندازهٔ لئوناردو دی‌کاپریو، یکی از بزرگترین ستاره‌های هالیوود، مطرح شده است. تولیدکنندگان فیلم و کارگردانان معروف از استعداد و توانایی سام اصغری در بازیگری بسیار تحسین و تمجید کرده‌اند.

گفته می‌شود که سام اصغری در حال بررسی پیشنهادات مختلف بوده و در حال مشورت با مشاوران حرفه‌ای خود است. این پیشنهادات شامل نقش‌های اصلی در فیلم‌های بزرگ، همکاری با کارگردانان بلنداجرا و شرکت در پروژه‌های جهانی می‌باشد.

بیوگرافی سام اصغری

پیشنهادات کاری برای سام اصغری به اندازه لیوناردو دی‌کاپریو
درخواست های کاری قابل مقایسه با لیوناردو دی‌کاپریو برای سام اصغری

سام اصغری، مدل و بازیگر هالیوود، در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد. وی در دانشگاه کالیفرنیا رشته بورس را درس می‌خواند، اما پس از ورود به دانشگاه، به بدنسازی و پرورش اندام مشغول شد و در حال حاضر به عنوان یک مدل و ورزشکار مشهور شناخته می‌شود. او با قد ۱۸۸ سانتی‌متر و وزن ۸۷ کیلوگرم به عنوان مربی بدنسازی فعالیت می‌کند.

نام اصلی سام اصغری در شناسنامه حسام اصغری است و او سه خواهر بزرگتر از خود دارد. پدرش به نام مایک آمریکایی-ایرانی و مادرش به نام فاطمه نیز ایرانی بوده و سام در تهران به دنیا آمده است. پدرش در سن ۲ سالگی به آمریکا بازگشت تا زندگی خانواده را در آنجا آغاز کند. در نتیجه، سام در سال ۱۳۸۰ همراه با مادر و خواهرانش به آمریکا مهاجرت کرد.از کودکی، سام آرزوی تبدیل شدن به یک ستاره ورزشی را داشت و به همین دلیل در سن ۱۲ سالگی به باشگاه ورزشی لس آنجلس پیوست و تا دانشگاه در حرفه فوتبال فعالیت می‌کرد. پس از بازی در تیم فوتبال “نبراسکا”، سام به دنبال حذف از لیست این تیم، با افسردگی مواجه شد و مجبور شد به عنوان بدنساز درآمدزایی کند.

حواشی اخیر سام اصغری

پیشنهادات کاری برای سام اصغری به اندازه لیوناردو دی‌کاپریو
حرف های سام اضغری درباره پیشنهاد کاری به اندازه لیوناردو دی‌کاپریو

در نوامبر 2016، بریتنی اسپیرز و سام اصغری همدیگر را در صحنه فیلمبرداری موزیک ویدیوی “خانم خواننده” آشنا شدند. بعد از این آشنایی، آن‌ها شروع به دیدارهای متناوب کردند. این رابطه را در ابتدا از نظر عموم مخفی نگه داشتند و در سپتامبر 2021 رسماً اعلام نامزدی کردند. سپس در ژوئن 2022 ازدواج کردند.

پس از جدایی ناراحت‌کننده این زوج، سام علاقه‌مند به میزبانی کنسرت‌ها و همچنین بازیگری است. یک منبع نزدیک به سام گفت: “او قبل از اعتصاب در هالیوود هیچ پروژه جدیدی را شروع نکرده بود. با توجه به اعتصاب فعلی در هالیوود، قطعی است که هیچ پروژه‌ای برای او در دست است. با این حال، سام تمرکز خود را بر روی حرفه‌اش دارد.”

این منبع همچنین فاش کرد که سام هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به شغل قبلی خود ندارد. قبل از آشنایی با بریتنی اسپیرز، سام اصغری به عنوان یک مربی ورزشی خصوصی در لس آنجلس فعالیت می‌کرد. اما در حال حاضر، سام اصغری تمرکز خود را بر گذراندن وقت با خانواده‌اش قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص پیشنهادات کاری برای سام اصغری به اندازه لیوناردو دی‌ کاپریو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *