تریلر انیمه جدید ایسکای Ragna Crimson منتشر شد

به تازگی تریلر انیمه جدید ایسکای Ragna Crimson منتشر شد. در ادامه این مطلب می‌توانید تیزر این انیمه ایسکای جدید را مشاهده کنید.

انیمیشن موردانتظار Ragna Crimson چهارمین تریلر خود را منتشر کرد و طرفداران را تشویق کرد تا برای اولین نمایش خود آماده شوند. تریلر 2 دقیقه‌ای هیجان‌انگیز تصاویری خیره‌کننده را به نمایش گذاشت و در عین حال نگاهی گذرا به قسمت اول، «روزی که گریم ریپر متولد شد» بود.

تریلر انیمه جدید ایسکای Ragna Crimson

این کلیپ همچنین به معرفی تم پایانی “رینکاکو” توسط کوبایاشی واتاشی می پردازد. انیمه آینده قرار است اواخر این ماه با یک قسمت ویژه یک ساعته عرضه شود. این سریال که توسط Silver Link انیمیشن ساخته شده است، در مجموع 24 قسمت در نظر گرفته شده است که بینندگان را به سفری طولانی می برد.

Ragna Crimson از مجموعه مانگای دایکی کوبایاشی با همین نام اقتباس شده است که تاکنون از 12 جلد تشکیل شده است. این داستان چالش برانگیز نبرد isekai ماجراهای شکارچیان اژدها را دنبال می کند که از شمشیرهای نقره ای خود برای پیدا کردن و کشتن اژدهاها برای امرار معاش خود استفاده می کنند.

Ragna Crimson توسط کن تاکاهاشی کارگردانی شده است که بیشتر به خاطر Butlers x Battlers و Fate/kaleid Liner Prisma Illya شناخته شده است. فیلمنامه توسط دکو آکائو نوشته شده است که به خاطر نویسندگی Amanchu!، Arakawa Under the Bridge و Noragami شناخته شده است. شخصیت‌ها توسط Shinpei Aoki، انیماتور کلیدی سری Fate/kaleid Liner Prisma Illya طراحی شده‌اند. موسیقی این سریال توسط Osamu Sasaki و Koji Fujimoto از Sus4 Inc ساخته شده است.

تریلر انیمه جدید ایسکای Ragna Crimson
تیزر انیمه جدید ایسکای Ragna Crimson

تیزر انیمه جدید ایسکای Ragna Crimson

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *