آرک جدید مانگا برزرک آغاز شد

مانگای Berserk در حال آماده شدن برای شروع یک آرک جدید است. در ادامه این مطلب به جزئیات آرک جدید مانگا برزرک خواهیم پرداخت.

همانطور که مجله حیوانات جوان Hakusensha در ژاپن فاش کرده است، مانگای Berserk قرار است در این ماه چپتر جدیدی داشته باشد. به گزارش شبکه خبری انیمه، چپتر آینده که تا چند هفته دیگر از راه می رسد، آرک جدیدی را در فرنچایز آغاز خواهد کرد.

آرک جدید مانگا برزرک

این سریال طولانی مدت توسط Kentarou Miura ساخته شد و خیلی زود به یکی از محبوب ترین اثرات مانگا تبدیل شد. با این حال، میورا در سال 2021 درگذشت و تردیدهایی در مورد اینکه چه اتفاقی برای برسرک خواهد افتاد، باقی ماند. همانطور که طرفداران فهمیدند، کسانی که با میورا در استودیو گاگا، استودیوی سازنده، در کنار دوست کوجی موری کار می کردند، داستان را ادامه می دادند. موری به نوعی مشاور مانگا بود و با میورا کار می کرد تا در مواقعی به تکمیل طرح کمک کند.

آرک جدید مانگا برزرک
تاریخ انتشار آرک جدید مانگا Berserk

تاریخ انتشار آرک جدید مانگا Berserk

میورا قبل از مرگش یادداشت هایی به جا گذاشت که نشان می داد او احساس می کرد سریال باید به کجا برسد. موری و استودیو گاگا از آن یادداشت‌ها برای ادامه داستان استفاده می‌کنند و آن را به نتیجه می‌رسانند. با اعتراف آنها، آنها مایلند که کنتارو میوراد را با پایان دادن به داستان او گرامی بدارند.

مشخص نیست که آیا این آرک آینده «مجموعه نهایی» داستان است یا خیر. این اولین داستان آنها پس از در دست گرفتن سکان هدایت نیست، زیرا آنها جلد چهل و دوم این فرنچایز را نوشتند که در اواخر این ماه به طور کامل در ژاپن منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *