تریلر رسمی آخرین پارت انیمه Attack on titan منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

تریلر رسمی آخرین پارت انیمه Attack on titan ، چندی پیش توسط رسانه اینترنتی «Radio Time» منتشر شد. این انیمه، 13 آبان به صورت رسمی به پایان خواهد رسید.

استودیوی «Mapppa» که نزدیک به سه سال است وظیفه ساخت این انیمه را بر عهده دارد، حالا با انتشار تریلر پارت آخر Attack on titan ، یادآور شد که پارت پایانی این انیمه حماسی، 13 آبان منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

دارک ترین لحظات انیمه Attack on Titan (حمله به تایتان)


تریلر رسمی آخرین پارت انیمه Attack on titan

پس از اتمام بخش دوم فصل چهارم این انیمه، بخش سوم آن در تاریخ 3 مارس 2023 (12 اسفند 1401) شروع شد. انیمه «حمله به تایتان»، به عنوان یکی از جذاب‌ترین انیمه‌های تاریخ شناخته می‌شود.

«Attack on Titan»، یک مجموعه تلویزیونی ژاپنی، با الهام از مانگایی به همین نام اثر «هاجیمه ایسایاما» است. این مجموعه ابتدا در تاریخ 7 آوریل 2013 (18 فروردین 1392) در «ماینیچی برودکاستینگ سیستم» شروع شد.

در ادامه می‌توانید اولین تیزر منتشر شده از اتک آن تایتان را ببینید:

 

100 سال پیش از شروع داستان با ظهور تایتان‌ها، بشریت مجبور شد برای ادامه حیات به زندگی قرون‌وسطایی در درون دیوارهایی بلند روی بیاورد. کمترین ارتفاع این دیوارها 50 متر و بلندترین تایتان قدی حدود 15 متر دارد. در نتیجه می‌توان گفت بشریت از شر حملات تایتان‌ها در امان است تا اینکه در سال 845 دو تایتان با نام‌های «تایتان عظیم‌الجثه» و «تایتان زره‌پوش ظاهر می‌شوند.

تایتان عظیم‌الجثه ارتفاعی نزدیک به 60 متر داشته و همچنین تایتان زره پوش باعث شکسته شدن دیوار «ماریا» می‌شود. بشریت متوجه شده که دیوارها نمی‌توانند به‌صورت همیشگی مانع حمله تایتان‌ها شوند.

در ادامه می‌توانید دومین تیزر اتک آن تایتان را ببینید:

چند ساعت پیش، «Hajime Isayama»، نویسنده سری مانگا «Attack on Titan»، اعلام کرد که جزئیات جدیدی را تحت عنوان پروژه «Shingeki Fly» در 4 اکتبر 2023 (12 مهر 1402) به اشتراک گذاشته است.

در فصل پایانی، «ارن یگر» شروع به جنون کرد و تایتان‌های دیگر، با درهم شکستن هر چیزی که سر راهشان بود، خشم خود را آغاز کردند. با دیدن پایان جهان، جنگجویان با هم متحد شدند تا به تخریب پایان دهند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *