تغییر بزرگ گذشته ها در لایو اکشن جدید وان پیس

به تازگی تغییر بزرگ گذشته ها در لایو اکشن جدید وان پیس توجه زیادی را جلب کرده است. در ادامه همراه ما بمانید تا به جزئیات این خبر بپردازیم.

مجموعه لایو اکشن One Piece در نتفلیکس در حال حاضر به عنوان بهترین اقتباس لایو اکشن از هر سریال انیمه ژاپنی ایستاده است، و بهترین جنبه های انیمیشن اصلی One Piece را به عاریت گرفته است و در عین حال چند ترفند جدید برای ارائه روایتی تازه و هیجان انگیز که هر کسی می تواند لذت ببرد را ارائه می دهد. مجموعه لایو اکشن One Piece بسیاری از کارها را به درستی انجام می دهد، از جمله استفاده از فرمول جدیدی برای سکانس های فلاش بک.

بیشتر بخوانید: نقد سریال لایو اکشن وان پیس ؛ بهترین اقتباس تاریخ سینما

تغییر بزرگ گذشته ها در لایو اکشن جدید وان پیس

طرفداران انیمه، به ویژه طرفداران شونن، به سکانس های فلش بک طولانی عادت دارند که ممکن است نیمی یا حتی کل زمان اجرای یک قسمت را به خود اختصاص دهند. در مقابل، مجموعه لایو اکشن One Piece فلاش بک های شخصیت های اصلی خود را به تکه تکه می کند و آنها را در روایت فعلی می بافد که به سریال اجازه می دهد بهتر جریان پیدا کند. در حالت ایده‌آل، هر فصل احتمالی آینده همین کار را می‌کند و سریال‌های انیمه نیز می‌توانند از این تکنیک استفاده کنند.

همانطور که اقتباس از یک انیمه شونن طولانی است که تقریباً تمام کلیشه ها/روشن های شونن را در بر می گیرد، نمایش One Piece نتفلیکس انواع ایده های سبک انیمه مانند قدرت دوستی، شرورهای کارتونی و فلاش بک ها را به ارث برده است.

با این حال، از آنجایی که مجموعه لایو اکشن One Piece فشرده شده بود و باید کل حماسه East Blue را در حدود هفت ساعت زمان فشرده سازی می کرد، نویسندگان و تهیه کنندگان خلاقیت به خرج دادند. جدای از حذف شخصیت‌ها و صحنه‌های خاص برای صرفه‌جویی در زمان، سازندگان فلاش‌بک‌ها را متفاوت کردند و آن‌ها را به قطعات تقسیم کردند و آن‌ها را با روایت امروزی در هم آمیختند.

تغییر بزرگ گذشته ها در لایو اکشن جدید وان پیس
گذشته شخصیت ها در لایو اکشن جدید One Piece

گذشته شخصیت ها در لایو اکشن جدید One Piece

از یک لحاظ، این امر مانع از آن شد که سری لایو اکشن One Piece با بازدیدهای طولانی از گذشته، روند خود را مختل کند. یک اپیزود یک ساعته اگر نیمی از زمان پخش آن صرف سکونت در گذشته می‌شد و رویدادهای مهم‌تر روز جاری در تمام مدت متوقف می‌شد، از هم گسیخته و کند به نظر می‌رسید. شکستن فلاش‌بک‌ها و جایگزینی با زمان حال، به‌رغم جابه‌جایی مکرر هر دو خط زمانی، بسیار آسان‌تر است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *