دیدگاه کیشیموتو خالق ناروتو درباره نبرد ناروتو و ساسکه ؛ برنامه های متفاوت کیشیموتو

به تازگی خبر دیدگاه کیشیموتو خالق ناروتو درباره نبرد ناروتو و ساسکه توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه به جزئیات این خبر خواهیم پرداخت.

ناروتو پر از مبارزات تماشایی است، اما مبارزه نهایی بین ناروتو و ساسکه به طور گسترده ای به عنوان یکی از بهترین نبرد های انیمه محسوب می شود، به همین دلیل است که این مبارزه نمادین با دیگر لحظات این انیمه بسیار متفاوت بود. این مبارزه اوج صدها قسمت بود و رقابت طولانی بین این دو را حل کرد. با این حال، ماساشی کیشیموتو، خالق سریال، در ابتدا نقشه دیگری برای چگونگی پایان مبارزه داشت و این نبرد می‌توانست بسیار وحشیانه‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: شخصیت های ناروتو که ساسکه را می توانند شکست دهند

دیدگاه کیشیموتو خالق ناروتو درباره نبرد ناروتو و ساسکه

مبارزه نهایی بین ناروتو و ساسکه همه چیزهایی را که این دو در طول بیش از 500 قسمت این فرنچایز آموختند را نشان داد. از طراحی پویا، جلوه های بصری زیبا و جوتسو های متنوع، این مبارزه بهترین راه برای پایان دادن به این سریال محبوب بود. با این حال، اگر این فایت به کیشیموتو سپرده می شد، این مبارزه به یک نبرد تراژیک و تاریک تبدیل می‌شد.

دیدگاه کیشیموتو خالق ناروتو درباره نبرد ناروتو و ساسکه
برنامه های متفاوت کیشیموتو برای نبرد ناروتو و ساسکه

برنامه های متفاوت کیشیموتو برای نبرد ناروتو و ساسکه

در یک مصاحبه تلویزیونی با فوجی در سال 2014، ماساشی کیشیموتو اظهار داشت که نمی‌خواهد ناروتو و ساسکه در آخرین مبارزه خود از نینجوتسو استفاده کنند. او در عوض می‌خواست آنها را وادار به تایجوتسو کند، اما پس از تحت فشار قرار گرفتن توسط تحریریه شویشا، او برنامه‌های خود را تغییر داد. او با شروع مبارزه که عمدتاً شامل تبادل مشت و لگد بود، به مقداری از خواسته های خود رسید و با پیشرفت مبارزه، جوتسو های پیچیده‌تر و خفن تری مانند Kirin ساسکه را نشان داد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *