حضور قوی‌ترین تکنیک دنده 5 لوفی در فیلم One Piece: Stampede

به تازگی خبر حضور قوی‌ترین تکنیک دنده 5 لوفی در فیلم One Piece: Stampede توجه زیادی را جلب کرده است. در ادامه همراه ما بمانید.

Gear 5 لوفی حملات بصری خیره‌کننده و قدرتمندی را علیه Kaido در نبرد حماسی انیمه One Piece به نمایش گذاشته است، اما بزرگترین حرکت او دقیقاً از یکی از بهترین فیلم‌های این فرنچایز الهام گرفته شده است. در حالی که مبارزه Luffy و Kaido برای مدت طولانی ادامه دارد، طرفداران بالاخره به پایان آرک وانو نزدیک شده‌اند.

اپیزود شماره 1074 لوفی را نشان داد که آخرین حمله خود را آماده کرده است، یک مشت بزرگ کمیکی که به اندازه جزیره شناور اونیگاشیما است. با این حال، طرفدارانی که فیلم انیمیشنی One Piece: Stampede را تماشا کردند، با این تکنیک کاملا آشنا هستند.

بیشتر بخوانید:

تاریک ترین لحظات انیمه خمله به تایتان

بهترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس

حضور قوی‌ترین تکنیک دنده 5 لوفی در فیلم One Piece: Stampede

در سال 2019، One Piece: Stampede، چهاردهمین فیلم این فرنچایز، در سینماها اکران شد و یکی از پر اکشن‌ترینفیلم‌های این سری را ارائه داد. در حالی که وقایع فیلم معمولی نیستند، اما داگلاس بولت، یکی از اعضای سابق دزدان دریایی راجر که به تنهایی با لوفی و بسیاری از دزدان دریایی بدترین نسل جنگید، آماده مبارزه با لوفی بود.

شکست او مستلزم به کار گروهی زیادی بود و یکی از باورنکردنی ترین دستاوردهای یوسوپ را شامل می شد که به لوفی کمک زیادی کرد. کاپیتان کلاه حصیری با موفقیت یکی از تله های یوسوپ را با استفاده از عظیم ترین مشتی که مجموعه تا به امروز تا قسمت شماره 1074 انیمه دیده بود به راه انداخت.

قوی‌ترین تکنیک دنده 5 لوفی در فیلم One Piece: Stampede
شباهت یکی از تکنیک های دنده 5 لوفی با فیلم One Piece: Stampede

شباهت یکی از تکنیک های دنده 5 لوفی با فیلم One Piece: Stampede

در آخرین مبارزه Stampede شخصیت هایی مانند Law، Hancock و Vice Admiral Smoker با هم برای حمله به Bullet در حالی که Luffy حمله او را انجام می داد، همکاری می کردند. مرد لاستیکی با دمیدن هوا به بازویش، مشتش را به اندازه یک کوه بزرگ کرد و با این تکنیک قدرتمند، بولت را شکست داد.

بیشتر بخوانید: 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *