تایید ساخت فصل 6 انیمه سگ های ولگرد بونگو (Bungo Stray Dogs)

ساخت فصل ششم انیمه Bungo Stray Dogs از طرف وب‌سایت رسمی انیمه تایید شده؛ اما سوالی که پیش می‌آید این است: فصل 6 انیمه سگ های ولگرد بانگو کی میاد ؟

مجموعه تلویزیونی Bungo Stray Dogs بر روی افرادی تمرکز دارد که دارای قدرت‌های ماوراء طبیعی هستند. آن‌ها از این قدرت برای اهداف مختلفی همچون تجارت، حل معما و انجام ماموریت‌هایی که توسط مافیا برای آن‌ها تعیین شده است، استفاده می‌کنند.

یازدهمین و آخرین قسمت فصل پنجم این انیمه بر اساس مانگای Bungo Stray Dogs اثر کافکا آساگیری و سانگو هاروکاوا با عبارت «ادامه دارد» به پایان رسید. عبارتی که در زبان ژاپنی در انتهای تیتراژ نمایان شد، مورد داشت. عبارت انتهای سریال معادل “کار تمام شده است” بود، که چند روز پس از نمایش قسمت آخر،‌ وب‌سایت رسمی انیمه اعلام کرد:

متن اشتباه بوده است و در واقع قرار بود متن “ادامه خواهد یافت” قرار بگیرد.

فصل ششم انیمه Bungo Stray Dogs

فصل ششم انیمه Bungo Stray Dogs
نمایی از انیمه

کادرفنی زمان پخش فصل بعد را به طور رسمی اعلام نکرده است، اما آن‌ها ساخت فصل جدید را با انتشار یک بیانه تایید کردند. فصل پنجم این سریال به تازگی در تاریخ ۲۱ تیر ۱۴۰۲ (به صورت هفتگی، هر چهارشنبه) منتشر شد. اما هنوز زمان پخش فصل ششم انیمه Bungo Stray Dogs مشخص نشده است.

فصل ششم انیمه سگ های ولگرد بانگو

گروه تحقیقات مسلح هنوز در حال فرار از سگ‌های شکارگر است، اما همه امید خود را از دست نداده‌. کارآگاه رانپو ایدوگاوا یک طرح دارد تا بی‌گناهی گروه تحقیقات مسلح را اثبات کرده و جهان را از آشوب نجات دهد؛ پیدا کردن و دستگیر کردن کاموی – رهبر سازمان تروریستی تباهی فرشتگان.

برای تعیین محل حضور کاموی، رانپو و همکارش آتسوشی ناکاجیما باید ژنیچیرو فوکوچی، سرهنگ معروف سگ‌های شکارگر، را متقاعد کنند تا به آن‌ها عفو بدهد. اگرچه فوکوچی مسئول دستگیری اعضای گروه تحقیقات مسلح بود، گذشته‌اش با رئیس گروه، یوکیچی فوکوزاوا، ممکن است کلیدی برای به دست آوردن اعتماد او باشد.

خلاصه داستان فصل پنجم Bungo Stray Dogs

پس از سقوط اسکای کازینو، کونیکیدا مجبور به تصمیم گیری دشواری می‌شود. آنگو، آتسوشی، لوسی و کیوکا برای یافتن اسرار پنهان در خاطرات آتسوشی،‌ تحقیقات بیشتری می‌کنند. این درحالیست که رامپو مهارت‌های استثنایی خود را به عنوان کارآگاه برتر جهان نمایش می‌دهد.

فوکوچی برای تشکیل یک گروه ضد تروریسم جهانی، بر روی افراد با توانایی‌های ویژه متمرکز می‌شود. آتسوشی و رامپو برای دریافت کمک از او، به فوکوچی نزدیک می‌شوند. رامپو از مهارت‌های کارآگاهی استثنایی خود در جهت کشف هویت واقعی کامویی بهره می‌برد. این افشاگری عواقب عمیقی را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید:


12 thoughts on “تایید ساخت فصل 6 انیمه سگ های ولگرد بونگو (Bungo Stray Dogs)

  1. احتمالا فئودورم زنده باشه
    به نظر من مهبتش کنترل زمانه اون میتونه به زمان قبل مرگش برگرده و بقیه رو کنترل کنه
    و سیگما هم که تو حالت پروازه فعلا
    واحتمالا یه چیزایی دیده که تو شک رفته و نمیتونه حرفی بزنع

    1. فئودور زندست ممکنه نیکولای قبل ترکیدن هلیکوپتر با موهبتش انتقالش داده باشه
      توی بعضی افیشال آرت های رسمی هم که تازگی منتشر شد فیودور بود که یک دستش رو قایم کرده بود
      ویلن جدید هم ممکنه خود فوکوچی باشه چون مدل مو و زخم صورت و همینطور شمشیر زمان و مکان رو داشت

    2. موهبت فیودور؟ کسی نمیدونه… اما میدونم فیودور نمرده چپر ۱۱۴ دازای جسد فیو رو بررسی کرد و دید ک بله… اصن این یارو فیو نیست… ولی همه دیدن فیودور با هلیکوپتر رفت تو باقالیا؟ پس چرا نمرد؟ خیلی سادست. نیکولای دقیقا قبل از مردن فیو با اورکت منتقلش کرد ی جای دیگه یکی دیگرو گذاشت جاش… همه ی ناراحتید نیکولای و اون کولی بازیام همش نقش بازی کردن بود و نیکولایم ک بازیگریه برا خودش…

  2. داش کور بودی ندیدی وقتی دست سیگما رو گرفت مرد؟ موهبت فئودور کشتن مردم با دست زدن بهشونه خود مانگاکا یعنی کافکا گفته که ویلن جدید خودشه که میخواد با کشتن همه کارو تموم کنه

  3. سلام من به نظرم این فاجعه که ۲ ساعت بعد از مرگ فوکیچی می افته مربوط به وان اردر هس چون قیافشم شبیه وان آورده تازه مگه وان اوردر موقع استفاده سه تا چشم نداشت نظر من اینه یه ربطی به وان اوردر داره

  4. امکانش هست فصل جدید انیمه بر اساس مانگای بیست که‌ مربوط میشه به یه دنیای موازی از این انیمه باشه چون لباسی که اکوتاگاوا داشت فرق می‌کرد به علاوه سبکی که باهاش طراحیش کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *