تاریخ انتشار انیمه The Raven Does Not Choose its Master

NHK روز سه شنبه اقتباس انیمه‌ای جدید خود را تایید کرد. در ادامه می‌توانید از تاریخ انتشار انیمه The Raven Does Not Choose its Master آگاه شوید.

The Raven Does Not Choose Master It بر اساس رمان چیساتو آبه ساخته خواهد شد. آبه نویسنده رمان و مانگا است که بیشتر به خاطر مجموعه رمان یاتاگاراسو شناخته می‌شود. The Raven Does Not Choose Master It دومین رمان این مجموعه است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: 

تریلر انیمه Bang Brave Bang Bravern + تاریخ انتشار


تاریخ انتشار انیمه The Raven Does Not Choose its Master

طبق گزارش‌ها تاریخ انتشار انیمه Karasu wa Aruji o Erabanai آوریل 2024 خواهد بود. این انیمه که قرار است از شبکه NHK پخش شود بیشتر بر رمان‌های آبه بر دنیای یاتاگاراسو (نام ژاپنی گونه‌ای از کلاغ‌های خدایان افسانه‌ای که در اساطیر عامیانه آسیای شرقی ظاهر می‌شود) تمرکز دارد. یاتاگاراسوها می‌توانند شکل خود را تغییر دهند و در دنیای یامائوچی زندگی کنند، دنیایی موازی که توسط خدای یاماگامی یاتاگاراسو ایجاد شده است.

تاریخ انتشار انیمه جدید The Raven Does Not Choose its Master
تاریخ انتشار انیمه The Raven Does Not Choose its Master

 

Karasu wa Aruji o Erabanai داستان یک پسر یاتاگاراسوی زیبا اما عجیب و غریب به نام یوکیا را روایت می‌کند. داستان زمانی رخ می‌دهد که یوکیا و شاهزاده درگیر دسیسه‌ها و توطئه‌های مختلفی می‌شوند. آبه مجموعه خود را با رمان Karasu ni Hitoe wa Niawanai در سال 2012 راه‌اندازی کرد.

قسمت اول این مجموعه دارای شش جلد و یک داستان جانبی است و قسمت دوم این مجموعه نیز شامل سه جلد و یک رمان جانبی می‌شود. گفتنی‌ست که ماتسوزاکی مانگای Karasu wa Aruji o Erabanai را در مجله Evening Kodansha در ماه مه 2020 راه‌اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ انتشار انیمه The Raven Does Not Choose its Master چیست؟ شما هم طرفدار انیمه هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *