تریلر انیمه Blue Exorcist: Shimane Illuminati Saga منتشر شد

آنیپلکس تریلر انیمه Blue Exorcist: Shimane Illuminati Saga را منتشر کرد. فصل جدید این انیمه به بررسی موضوعات منحصر به فردی می‌پردازد.

دایسوکه یوشیدا این انیمه را در استودیو VOLN کارگردانی می‌کند و توشیا اونو بر فیلمنامه سریال نظارت دارد. یوری اوهیگاشی طراح کاراکتر و کارگردان اصلی انیمیشن است و کوهتا یاماموتو و هیرویوکی ساوانو تولید موسیقی انیمه را بر عهده دارند. تاریخ انتشار انیمه Blue Exorcist: Shimane Illuminati Saga در ژانویه 2024 خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر انیمه Blue Exorcist: Shimane Illuminati Saga

Aniplex یک ویدیوی تبلیغاتی جدید برای انیمه Blue Exorcist: Shimane Illuminati Saga، داستانی بر اساس مانگای Blue Exorcist اثر Kazue Katō را در روز یکشنبه منتشر کرد. این ویدئو آهنگ اصلی “Eye’s Sentry” توسط گروه راک UVERworld را به نمایش گذاشته است. این انیمه جدید بر اساس جلدهای 10 تا 15 مانگا ساخته خواهد شد.

Katō مانگای Blue Exorcist را برای اولین بار در سال 2009 در Jump SQ راه اندازی کرد؛ اما مانگای او در جولای 2021 یک وقفه طولانی داشت که در می 2022 دوباره از سر گرفته شد. این مانگا که بیش از 25 میلیون نسخه تیراژ دارد الهام بخش یک مجموعه انیمیشن تلویزیونی 25 قسمتی و  یک انیمیشن بلند به نام The Blue Exorcist: Kuro Runs Away From Home OAV در سال 2011 بود. پس از این دو اثر، یک فیلم در سال 2012 و یک سریال 12 قسمته در سال 2017 با اقتباس از این مانگا تولید و پخش شد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این مطلب چیست؟ شما هم طرفدار انیمه هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *