تاریخ پخش قسمت 12 فصل دوم انیمه Bleach: Thousand Year Blood War

در این مطلب به تاریخ پخش قسمت 12 فصل دوم انیمه Bleach: Thousand Year Blood War می‌پردازیم. در ادامه مطلب خلاصه داستان انیمه بلیچ با ما همراه بمانید.

در این مطلب قصد داریم به ساعت پخش انیمه محبوب پارت دوم انیمه Bleach: Thousand Year Blood War بپردازیم. شما همچنین می‌توانید قسمت‌های جدید انیمه Bleach: Thousand Year Blood War Part 2 را در کانال تلگرامی فیگار دانلود نمایید. پس در ادامه همراه ما باشید.

تاریخ پخش قسمت 12 فصل دوم انیمه Bleach: Thousand Year Blood War

روز پخش قسمت 25 انیمه Bleach: TYBW : شنبه 9 مهر

ساعت پخش قسمت 25 انیمه Bleach: TYBW : به وقت تهران 5:30 بعد از ظهر

  • تولیدکنندگان: TV Tokyo، Aniplex، Dentsu، Shueisha، Zack Promotion
  • استودیو: Pierrot
  • منبع: مانگا
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی
  • جمعیت شناسی: شونن
روز و ساعت پخش پارت دوم انیمه Bleach: TYBW
روز و ساعت پخش پارت دوم انیمه Bleach: Thousand Year Blood War

جایگزین Soul Reaper ایچیگو کوروساکی روزهای خود را با Hollows، ارواح شیطانی خطرناکی که شهر Karakura را تهدید می‌کنند، می‌گذراند. ایچیگو تلاش خود را با نزدیک ترین متحدانش انجام می دهد: اوریهیم اینو، دوست دوران کودکی اش با استعداد شفا دادن، یاسوتورا سادو، همکلاسی دبیرستانی اش با قدرتی مافوق بشری و اوریو ایشیدا، رقیب کوئینسی ایچیگو.

روال هوشیاری ایچیگو با ظهور ناگهانی آسگویارو ابرن، یک آرانکار خطرناک که از بازگشت یواچ، پادشاه باستانی کوئینسی خبر می‌دهد، مختل می‌شود. Yhwach به دنبال شعله‌ور کردن مجدد خون‌گیری تاریخی بین Soul Reaper و Quincy است و او می‌خواهد هم دنیای انسان‌ها و هم Soul Society را برای همیشه پاک کند. Yhwach یک تهاجم دو طرفه را به Soul Society و Hueco Mundo، خانه Hollows و Arrancar آغاز می‌کند. در تلافی، ایچیگو و دوستانش باید در کنار متحدان قدیمی و دشمنانش بجنگند تا قبل از پایان دنیا به کارزار کشتار یواچ پایان دهند.

دانلود آخرین قسمت انیمه Bleach: Thousand Year Blood War Part 2 از طریق کانال تلگرامی فیگار

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *