معرفی انیمیشن Kitti Katz 2023 ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

اگر به انیمیشن‌هایی که درباره حیوانان ابرقهرمانانی علاقمند هستید با فیگار همراه باشید تا به معرفی انیمیشن Kitti Katz 2023 بپردازیم.

این کارتون جذاب محصول کشور آمریکا و مناسب برای تمامی سنین است. ژانر انیمیشن دختران گربه‌ای در دسته اکشن، ماجراجویی و ابرقهرمانی قرار می‌گیرد. مدت زمان هر قسمت کارتون دختران گربه‌ای 22 دقیقه است. و فصل اول این کارتون 10 قسمت دارد. کارگردانی انیمیشن Kitti Katz 2023 به عهده اد بیگنل، استیو ماژوری و مارتین پیک است.

تاریخ اکران انیمیشن Kitti Katz 2023: فصل اول کارتون دختران گربه‌ای اولین بار در تاریخ 18 می سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس منتشر شد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن 2023

داستان انیمیشن دختران گربه ای

معرفی انیمیشن Kitti Katz 2023

خلاصه کارتون دختران گربه ای: در این مجموعه سه دختر نوجوان به نام‌های تبز، کیا و زامی تبدیل به ابرقهرمانان گربه‌ای می‌شوند تا جهان را از چنگال یک الهه مصری خطرناک و بدجنس نجات دهند. در ادامه به معرفی انیمیشن دختران گربه ای می‌پردازیم.

بررسی انیمیشن Kitti Katz 2023: ماجرا از این قرار است که سه دختر نوجوان متوجه نیروی خارق‌العاده‌ای در خود می‌شوند. این سه دختر می‌توانند به ابرقهرمان‌های گربه‌ای تبدیل شده و کارهای بزرگی در جهت حفظ جهان انجام دهند. در این قصه آن‌ها وظیفه دارند با به کار گرفتن قدرت‌هایشان، جهان را از شر یک الهه شیطانی مصری نجات دهند. در این مسیر این سه دختر دچار چالش‌های فراوانی می‌شوند که برای مخاطب کودک بسیار آموزنده خواهد بود.

بازیگران انیمیشن دختران گربه ای

معرفی انیمیشن Kitti Katz 2023

از هنرپیشه های کارتون دختران گربه ای می‌توان به بریانا پرایس، شورن مارکسامی، اوکومورا جونز، کوشا انگلر، امریتا اچاریا و اریک سیراکیان اشاره کرد. فیلمنامه سریال دختران گربه‌ای را مکس بیدری، نیدا چودری، فرانسیسکو پاردس، اد بیگنل و هانا لی کوک به صورت مشترک، به نگارش درآورده‌اند. با این حال هنوز اطلاعات دقیقی از بیوگرافی بازیگران انیمیشن دختران گربه ای در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2024 که باید منتظرشان باشیم

نقد انیمیشن Kitti Katz 2023

معرفی انیمیشن Kitti Katz 2023

کیتی کاتز داستان دوستی و قدرت زنانه است. مهم نیست در زندگی شما چه اتفاقی می‌افتد، همیشه می‌توانید روی دوست دخترتان حساب کنید که در کنار شماست. برین خاطرنشان کرد: این یک پروژه بسیار مهم از یک تیم انیمیشن به رهبری تمام زن بود که به ندرت در این صنعت یافت می‌شود. L’Atelier یک فضای امن و فراگیر برای گفتن این داستان در اختیار ما قرار داد و ما با انجام آن لحظات شگفت انگیز و سرگرم کننده‌ای داشتیم. از گربه‌ها تا ابرقهرمانان، این یک پروژه رویایی برای ما بود! اگر مایل به دانلود انیمیشن Kitti Katz 2023 هستید، از طریق کانال تلگرام فیگار می‌توانید اقدام به دانلود فیلم کنید.

نمرات انیمیشن Kitti Katz 2023: این کارتون امتیاز 8.1 را دریافت کرده است.

تریلر انیمیشن Kitti Katz 2023

در این بخش شما می‌توانید تریلر انیمیشن Kitti Katz 2023 را مشاهده کنید:

جمع بندی

معرفی انیمیشن Kitti Katz 2023

L’Atelier Animation از دارایی‌های خلاقانه استودیو KidsCave از جمله کارگردانی هنری، طراحی شخصیت‌ها و مکان، استوری‌بردها، انیمیشن‌ها و کلیدهای نوری برای فرم سه بعدی، خدمات انیمیشن، افکت‌ها، نورپردازی و ارائه تصویر خاص استفاده کرد.

ساخت سریالی با چنین برنامه‌ریزی فشرده و انتظارات بالا مستلزم مجموعه‌ای از مهارت‌های فنی منحصر به فردی است که توسط تیم هنرمندان L’Atelier Animation به طرز درخشانی اجرا شد. کیفیت تصویر نشان‌دهنده استعداد آن‌ها، علاوه بر دید هنری و تخصص استودیو KidsCave است.

برای دانلود انیمیشن Kitti Katz 2023، فیلترشکن خود را روشن کنید و در کانال تلگرام فیگار عضو شوید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *