تریلر فصل سوم انیمه KonoSuba + تاریخ انتشار و داستان

به تازگی تریلر فصل سوم انیمه KonoSuba منتشر شد. در ادامه این مطلب همراه ما بمانید تا به جزئیات بیشتر این انیمه نیز بپردازیم.

یک نمایش در رویداد جشنواره 35 سالگرد کتانی Kadokawa Bunko یک ویدیوی تبلیغاتی ویژه برای KonoSuba را نشان داد. فصل سوم انیمه تلویزیونی از KonoSuba بازیگران بازگشته، کارکنان و سه بازیگر جدید فصل سوم انیمه را فاش کرد.

داستان فصل سوم انیمه KonoSuba

تریلر فصل سوم انیمه KonoSuba
داستان فصل سوم انیمه KonoSuba

پس از یک مرگ نابهنگام و شرم آور، کازوما ساتو، یک نوجوان ژاپنی NEET، با الهه ای به نام آکوا ملاقات می کند، که به او پیشنهاد می دهد تا او را در دنیایی موازی با عناصر MMORPG تناسخ دهد، جایی که او می تواند به ماجراجویی ها و مبارزه با هیولاها بپردازد. فصل سوم این انیمه به ادامه ماجراجویی‌های این شخصیت خواهد پرداخت.

تاریخ انتشار فصل سوم انیمه KonoSuba

تریلر فصل سوم انیمه KonoSuba
تاریخ انتشار فصل سوم انیمه KonoSuba

این انیمیشن در سال 2024 اکران خواهد شد. تاکائومی کاناساکی، کارگردان قبلی انیمیشن، به عنوان کارگردان اصلی فصل سوم در درایو خدمت خواهد کرد. (Studio DEEN دو فصل قبل را انیمیشن کرد و J.C. Staff انیمیشن فیلم را بر عهده داشت.) یوجیرو آبه کارگردانی سریال را بر عهده دارد. ماکوتو اوئزو دوباره فیلمنامه سریال را بر عهده دارد و کویچی کیکوتا به عنوان طراح شخصیت بازمی گردد.

تریلر فصل سوم انیمه KonoSuba

کلام آخر

تریلر فصل سوم انیمه KonoSuba
تریلر فصل سوم انیمه KonoSuba

مجموعه رمان های اصلی با جلد هفدهم در ماه مه 2020 به پایان رسید. آکاتسوکی همچنین رمان های اسپین آف را نوشت و میشیما به عنوان تصویرگر اسپین آف خدمت کرد. آکاتسوکی رمان های اسپین آف را در سال 2014 راه اندازی کرد و این مجموعه شامل سه رمان و دو رمان سری دنباله است.

ین پرس، لایت رمان های اصلی KONOSUBA و همچنین اقتباس مانگای ماساهیتو واتاری را به زبان انگلیسی منتشر می کند. این شرکت همچنین Konosuba: An Explosion on This Wonderful World را منتشر می کند.

اخبار مرتبط


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *