تریلر فصل دوم انیمه Banished From The Heroes’ Party + تاریخ انتشار و داستان

به تازگی تریلر فصل دوم انیمه Banished From The Heroes’ Party منتشر شد. در ادامه این مطلب همراه ما بمانید تا به جزئیات بیشتر این انیمه نیز بپردازیم.

کادوکاوا ویدیوی تبلیغاتی جدیدی را برای فصل دوم انیمه تلویزیونی Banished From The Heroes’ Party رونمایی کرد. این ویدیو کارکنان انیمه و تاریخ انتشار انیمه را نشان می دهد. عنوان فصل دوم Shin no Nakama janai to Yūsha no Party o Oidasareta node, Henkyō de Slow Life Suru Koto ni Shimashita 2 است.

داستان فصل دوم انیمه Banished From The Heroes’ Party

تریلر فصل دوم انیمه Banished From The Heroes' Party

رد زمانی عضوی از حزب قهرمان بود، گروهی قدرتمند که قرار بود جهان را از شر نیروهای شیطانی تاراکسون، ارباب شیطان خشمگین نجات دهند. تا اینکه یکی از اعضا او را بیرون کرد. هدف جدید رد با امید به زندگی آسان در مرز، افتتاح یک داروخانه است. با این حال، حفظ راز زندگی قبلی او ممکن است آنقدرها هم که او فکر می کند ساده نباشد. به خصوص زمانی که ریت زیبا، ماجراجوی گذشته خود، ظاهر می شود و از او می خواهد که با او زندگی کند.

تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Banished From The Heroes’ Party

تریلر فصل دوم انیمه Banished From The Heroes' Party

این انیمه در ژانویه 2024 پخش خواهد شد. Funimation فصل اول را همانطور که در پاییز 2021 در ژاپن پخش شد پخش کرد. (کارکنان سریال به دلیل “شرایط مختلف” پخش انیمه را از جولای تا اکتبر همان سال به تعویق انداختند.) فصل اول در کرانچی رول پخش شد.

تریلر فصل دوم انیمه Banished From The Heroes’ Party

کلام آخر

تریلر فصل دوم انیمه Banished From The Heroes' Party

Zappon شروع به پخش سریال در وب سایت “Shōsetsuka ni Nārō” در اکتبر 2017 کرد، جایی که هنوز ادامه دارد. کادوکاوا در ژوئن 2018 شروع به انتشار این داستان به صورت چاپی با تصاویر یاسومو کرد. ماساهیرو ایکنو در ماه مه 2018 یک اقتباس مانگایی از رمان‌ها را در مجله ماهانه شونن آس کادوکاوا راه‌اندازی کرد.

اخبار مرتبط


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *