بررسی قدرت های تایتان بنیان گذار در انیمه حمله به تایتان

در این مطلب قصد داریم به بررسی قدرت های تایتان بنیان گذار در انیمه حمله به تایتان بپردازیم تا شما با این تایتان منحصر به فرد آشنا شوید.

حمله به تایتان پیچ و تاب بی‌نقص انیمه‌ای را به همراه داشت که قهرمان داستان Eren Yeager تبدیل به یک شرور می‌شود و بیشتر جهان را نابود می‌کند. قدرت اصلی نقشه ارن (و چیزی که کشتن او را بسیار سخت می کند) این است که او اکنون کنترل تایتان بنیان گذار را در اختیار دارد. این تایتان عامل اصلی برخی از تاریک ترین لحظات انیمه حمله به تایتان است.

بررسی قدرت های تایتان بنیان گذار در انیمه حمله به تایتان

در حمله به تایتان، تایتان بنیانگذار همان طور که از نامش پیداست، اولین موجود از این موجودات ترسناک است. Ymir Fritz اولین کسی بود که قدرت این تایتان را پس از دسترسی به منبع همه ماده زنده در یک درخت داشت. در آن زمان، او یک برده الدیایی بود که به سادگی از دست اسیرکنندگانش فرار می کرد، و کشف او از تایتان بنیانگذار به الدی ها قدرت تغییر شکل جهان را می داد.

بررسی قدرت های تایتان بنیان گذار در انیمه حمله به تایتان

بررسی قدرت های تایتان بنیان گذار در انیمه Attack On Titan

The Founding Titan به او توانایی دسترسی و دستکاری گذشته را به لطف ارتباطش با دنیای مسیرهایی که Ymir در آن است، می دهد. و از آنجایی که ارن خودش فاقد خون سلطنتی بود، از صلح‌طلبی که کارل فریتز، بنیان‌گذار تایتان، قرار داه بود تا الدیان ها به سمت دیوارها بروند و حافظه خود را فراموش کنند، بر امان بود.

دسترسی ارن به خون سلطنتی به این معنی است که او اکنون می تواند The Rumbling را راه اندازی کند، رویدادی فاجعه بار که در آن تمام تایتان های دیواری که دیوارهای خانه اش را تشکیل می دهند زنده می شوند و تمام زندگی را در خارج از جزیره پارادیس زیر پا می گذارند.

پیش از این، کارل فریتز فقط تهدید کرده بود که این نوع تهدید را به عنوان یک بلوف آزاد می کند – در واقعیت، او کاملاً به صلح طلبی اختصاص داشت. با این حال، ارن چنین ارادتی ندارد و او اکنون نقشه‌ای را به اجرا گذاشته است که اگر دوستانش جلوی او را نگیرند، تقریباً کل جهان را از بین خواهد برد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *