تاریخ پخش فصل سوم سریال Invincible مشخص شد

صداپیشه کهنه‌کار، «راس مارکواند»، به‌روزرسانی تازه‌ای از وضعیت تولید فصل سوم سریال Invincible را که برای سرویس استریم پرایم ویدیو ساخته می‌شود، ارائه کرده است.

«مارکواند» از زمان فصل اول این سریال که با استقبال زیادی روبرو شد، به شخصیت‌های مختلفی از جمله «ایمورتال» و «رِدی کانرز» صدا بخشیده است. او اخیراً با حضور خود در رویداد گلکسی‌کان (از طریق تیک‌تاک)، تأیید کرد که پس از گذشت بیش از سه ماه از پایان فصل دوم که شامل 8 قسمت بود، آن‌ها تقریباً کار تولید فصل سوم Invencible را به اتمام رسانده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش فصل سوم سریال Invincible مشخص شد

«مارکواند» بر این باور است که این سریال ابرقهرمانی زودتر از حد انتظار بازخواهد گشت. او در این رابطه گفت:

ما تقریباً کارمان را تمام کرده‌ایم. نمی‌خواهم چیزی بگویم چون «رابرت» [کرکمن] عصبانی می‌شود و می‌گوید به مردم چیزی نگویید چون ما نمی‌دانیم؛ اما حس می‌کنم احتمالاً اوایل سال آینده سریال پخش شود.

صحبت‌های اخیر «مارکواند» با گفته‌های قبلی «سایمون راسیوپا»، سرپرست برنامه‌ریز، در مورد هدف آن‌ها برای زمان پخش فصل 3 Invencible مطابقت دارد. «راسیوپا» برخلاف فاصله دو ساله بین پایان فصل اول و شروع فصل دوم، به طرفداران اطمینان داد که قسمت بعدی زودتر از گذشته منتشر خواهد شد. او گفت:

نمی‌توانم دقیقاً [زمان پخش را] به شما بگویم، اما مطمئن هستنم که فاصله بین [فصل‌های] 1 و 2 تکرار نخواهد شد. ما در حال پیشرفت خوبی در فصل 3 هستیم و همه چیز عالی پیش می‌رود.

فصل سوم سریال Invincible

سریال Invencible بر اساس مجموعه رمان گرافیکی به همین نام اثر «رابرت کرکمن» برای انتشارات ایمج کامیکس ساخته شده است. در پایان فصل دوم، مبارزه وحشیانه «مارک» علیه «استرلینگ کی براون» در نقش «آنگستروم لوی» که مادر و برادر قهرمان را گروگان گرفته بود، به تصویر کشیده شد. این فصل در نهایت با تحقق بدترین ترس‌های «مارک» به پایان می‌رسد، چرا که او نتوانست جلوی خودش را برای کشتن شخصیت شرور از جهان‌های موازی بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن شکست ناپذیر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *