تریلر انیمه Mahō Shōjo Magical Destroyers [+تاریخ انتشار]

به تازگی یک تریلر برای انیمه جدید Mahō Shōjo Magical Destroyers منتشر شده است. در این نوشتار به جزئیات این خبر خواهیم پرداخت.

وب سایت رسمی انیمه Magical Girl Magical Destroyers ، یک انیمه تلویزیونی اورجینال توسط جون ایناگاوا، خالق هنر و موسیقی زیرزمینی، روز جمعه یک ویدیوی تصویری و تیزر جدیدی برای این انیمیشن منتشر کرد. این ویدئو دختر جادویی Anarchy را برجسته می کند و بازیگران اصلی، کارکنان بیشتر و اولین اکران انیمه را نشان می‌دهد. تاریخ انتشار انیمه Mahō Shōjo Magical Destroyers در سال 2023 خواهد بود.

تریلر انیمه Mahō Shōjo Magical Destroyers

  • تاریخ انتشار انیمه Mahō Shōjo Magical Destroyers
تریلر انیمه Mahō Shōjo Magical Destroyers
تریلر انیمه Mahō Shōjo Magical Destroyers

ایناگاوا برای داستان و طراحی شخصیت‌های اصلی بر اساس مفاهیم پروژه‌های هنری قبلی خود اعتبار دارد. هیروشی ایکهاتا کارگردانی این انیمیشن را در استودیو انیمیشن Bibury بر عهده دارد. ماسائو کاواسه دستیار کارگردان است. دایشیرو تانیمورا فیلمنامه این سریال را بر عهده دارد.

ایناگاوا یک تیزر لایو اکشن قبلی را کارگردانی کرد، در حالی که udai برای “فیلم” اعتبار داشت. Manjimaru Shimada همچنین به عنوان یک “دختر جادویی” شناخته شد و Ucary & the Valentine موسیقی را ساختند. Anan Kaminaka تهیه کننده بود. طراح گرافیک GUCCIMAZE لوگو را طراحی کرده است.

ایناگاوا به دلیل محو کردن مرزهای بین فرهنگ‌های فرعی مختلف مانند انیمه و موسیقی شناخته شده است. در حالی که ایناگاوا با برندهای پوشاک و نوازندگان متعددی همکاری کرده است، این اولین پروژه‌ای است که در آن او توانست کاری را که “واقعاً می‌خواست انجام دهد” خلق کند.

بازیگران شامل:

  • ماکوتو فوروکاوا در نقش قهرمان اوتاکو
  • فیروز آی در نقش آنارکی
  • ایمی در نقش آبی
  • تومویو کوروساوا در نقش صورتی

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Magical Girl Magical Destroyers را مشاهده کنید:

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *