ببینید : تصویری جدید از شاهرخ استخری در کنار خانواده اش

به تازگی تصویری جدید از شاهرخ استخری در کنار خانواده اش در رسانه‌‌های فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را برای این بازیگر مشهور داشته است.

امروز جنجالی ترین تصویر از شاهرخ استخری در کنار خانواده اش در رسانه ها پخش شده که بحث داغی را در بین کابران فضای مجازی ایجاد کرده است.

تصویری جدید از شاهرخ استخری در کنار خانواده اش

عکس شاهرخ استخری در کنار خانواده اش

شاهرخ استخری بازیگری در تلویزیون را سال 1386 با سریال پریدخت به کارگردانی سامان مقدم آغاز کرد که امروز تصویری از خود به همراه خانواده اش در رسانه های مجازی منتشر کرد و بازخورد بسیاری را از سوی کابران فضای مجازی داشته است؛ اما نقطه عطف کارنامه هنری او در تلویزیون مربوط به بازی در سریال دلنوازان و فاصله ها است.

شاهرخ استخری در سریال دلنوازانشاهرخ استخری سال 88 در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده مقابل دوربین رفت و با نقش بهزاد در این سریال حسابی درخشید و مشهور شد.این هنرمند کشورمان در سریال دلنوازان در کنار بازیگرانی چون سحر قریشی، فریباا کوثری، سمانه پاکدل، پرویز فلاحی پور، سیاوش خیرابی، حدیث میرامینی، زهره فکور صبور و… به ایفای نقش پرداخت.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری از بهترین نقاشان رنگ روغن نیز می‌باشد. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری زاده تهران است. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری مستند ساز حرفه ای نیز می باشد . سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری به 3 زبان زنده دنیا مسلط است

تصویری جدید از شاهرخ استخری در کنار خانواده اش
عکس جدید از شاهرخ استخری در کنار خانواده اش

جنجالی ترین تصویر از شاهرخ استخری در کنار خانواده اش

در ادامه می‌توانید عکس جدید از شاهرخ استخری در کنار خانواده اش را ببینید:

تصویری جدید از شاهرخ استخری در کنار خانواده اش
تصویری جدید از شاهرخ استخری در کنار خانواده اش

شاهرخ استخری برای اولین بار 17 مردادماه سال 1392 پدر شد و دخترش پناه متولد شد.نبات دومین دختر شاهرخ استخری است که 10 آبان ماه سال 97 در بلژیک متولد شد.سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری صفحه ای را در اینستاگرام برای فرزندانش به راه انداخته و تصاویری از آنها را در این صفحه به اشتراک میگذارد.

شاهرخ استخری بازیگری را با نمایش اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال 82-1381 آغاز کرد و بعد از آن یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند.

شاهرخ استخری بازیگری را با تله فیلم تلــخون ساخته علیرضا امینی آغاز کرد و در سال 1390 در فیلم ساعت شلوغی به کارگردانی آرش معیریان مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازی در یک فیلم بلند سینمایی را رقم خورد.

عکس شاهرخ استخری در کنار خانواده اش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص تصویری جدید از شاهرخ استخری در کنار خانواده اش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *