ویدیو : تعجب سینا مهرداد از صدای کلاغ در برنامه مهمانی

به تازگی ویدیویی از تعجب سینا مهرداد از صدای کلاغ در برنامه مهمانی در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را از سوی کاربران داشته است.

به تازگی شگفت زده شدن سینا مهرداد از صدای کلاغ در برنامه مهمانی در رسانه‌‌ها پخش شده که سر صدای بسیاری را ایجاد کرده است.

تعجب سینا مهرداد از صدای کلاغ در برنامه مهمانی

واکنش عجیب سینا مهرداد از صدای کلاغ در برنامه مهمانی

قسمت 20 مهمونی 2 با حضور سینا مهراد پخش شد که اینروزها حسابی محبوب شدند و با بازی در سریال پدر به چهره معروفی در بین مردم تبدیل شده است. در ادامه می توانید برنامه مهمونی سینا مهرداد را دانلود و تماشا کنید. در قسمت بیستم مهمونی 2 خواهید دید:

“سینا مهرداد با عروسک ها حسابی جو شده و با پشه و بچه به کل کل افتاده و صحنه های بسیار جذابی را برای مخاطبان رقم زده است که دیدنش خالی از لطف نیست.”

تعجب سینا مهرداد از صدای کلاغ در برنامه مهمانی
حیرت سینا مهرداد از صدای کلاغ در برنامه مهمانی

شگفت زده شدن سینا مهرداد از صدای کلاغ در برنامه مهمانی

در ادامه می‌توانید حیرت سینا مهرداد از صدای کلاغ در برنامه مهمانی را ببینید:

هوتن شکیبا، کاظم سیاحى، بهادر مالکى، سهیل مستجابیان، الى امامى، امیر ادیب، نازنین شعبانى، محمد شعبان پور ، مریم لشنی به عنوان صداپیشگان این مجموعه نمایشی حضور دارند و عیسی یوسفی‌پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمى، شیما بخشنده، على پاکدست، نگار شهبازى، هانی حسینی ، سینا رستگاری نیز به عنوان عروسک‌گردان و همچنین علی زرمهری، سهیل رهبر زارع، سارا صبری و احمد فیاض به عنوان بازیگران این پروژه هستند.

واکنش عجیب سینا مهرداد از صدای کلاغ در برنامه مهمانی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص تعجب سینا مهرداد از صدای کلاغ در برنامه مهمانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *