فیلم منشوری آقا رشید علیه مهران رجبی + [ویدئو عشوه گری های رشید]

روز گذشته، مصاحبه‌ای از قدرت‌الله ایزدی منتشر شد که در آن تیکه جنجالی و خنده دار آقا رشید به مهران رجبی همراه بود که حواشی زیادی را بر پا کرد.

قبل از هر چیز فیلم آقا رشید و ممد آقا بعد چند سال که با هم روبرو شده بودند و تیکه‌ها و رقص آقا رسید را تماشا کنید:

فیلم منشوری آقا رشید علیه مهران رجبی

عکس پوستری را که برای دیدار جنجالی آقا رشید و رقصیدن وی زده بودند را ببینید:

روز گذشته‌، شوخی منشوری اقا رشید به مهران رجبی در فضای مجازی منتشر شد که در آن، قدرت‌الله ایزدی بازیگر نقش رشید در ویژه برنامه‌ی جام جهانی، تیکه سنگین به مهران رجبی در برنامه زنده را که این روز‌ها حاشیه‌های زیادی را به دنبال خود داشته، انجام داده است.

واکنش تند آقا رشید بعد از شنیدن اسم مهران رجبی

 

صدا و سیما که جدیداً مجری‌های زیادی را از دست داده، از مهران رجبی در چند برنامه‌ی مختلف به عنوان مجری استفاده کرد تا این بازیگر پُر حاشیه، به یکی از چهره‌های منفور، و همچنین سرگرم کننده در فضای مجازی تبدیل شود.

شوخی منشوری اقا رشید به مهران رجبی

قدرت‌الله ایزدی معروف به «رشید» در گفتگویی در برنامه معرکه خطاب به مهران رجبی گفت:

توی همه کانال‌ها هست!

قدرت‌الله ایزدی بازیگر نقش “رشید” در ویژه برنامه جام جهانی شوخی جنجالی را با مهران رجبی که این روزها حاشیه های زیادی را به دنبال خود دارد انجام داده است.

در ادامه می‌توانید فیلم تیکه سنگین به مهران رجبی در برنامه زنده را ببینید:

چند روز پیش ویدئویی در رسانه‌ها پخش شد که رشید در آنتن زنده مهران رجبی را با خاک یکسان کرد! خنده دار بود اما پر از درد و تلخی. ویدئویی از تیکه قدرت الله رشیدی به مهران رجبی در برنامه اینترنتی باعث خنده مخاطبین شد را در فیلمی که بالا آپلود شده است، ببینید.

بیوگرافی آقا رشیدی که به مهران رجبی تیکه انداخت

قدرت‌الله ایزدی (زاده ۴ تیر ۱۳۳۵) معروف به آقا رشید کمدین و هنرپیشه اهل ایران است. او در سال ۱۳۵۸ به عنوان دبیر و آموزگار در وزارت آموزش و پرورش استخدام شد و مدتی هم ناظم بوده‌است. وی در سال ۱۳۶۴ از طریق صدا و سیمای مرکز اصفهان وارد دنیای بازیگری شد و در سال ۱۳۷۵ نخستین تئاتر خود را به روی صحنه برد. ایزدی در کنار فعالیت هنری به شغل معلمی نیز ادامه داده‌است. وی در شهر اصفهان جز بهترین بازیگران است و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

تیکه جنجالی و خنده دار آقا رشید به مهران رجبی

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


9 thoughts on “فیلم منشوری آقا رشید علیه مهران رجبی + [ویدئو عشوه گری های رشید]

    1. اعتماد به سقف صدا سیمای ما بالاست چون فکر میکنه کسی تلوزیون نمیبینه هر کار دلش بخواد میکنه خب نیاز هم نداره مردم داری و آبرو داری کنه براش مهم نیست چون خود کفا و خود متکی هست ماشالا

  1. حسادت تا این حد. مهران رجبی فقط به کارها و پیشنهاداتی که تهیه کننده ها و کارگردان ها بهش میدن عمل می‌کنه . آخه چرا ؟؟؟!!!
    حالا یه چند جا هم از ایران دفاع کرده . مشکلش چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *