پشت پرده علت بیماری سلن دیون خواننده ؛ خواننده فیلم تایتانیک برای همیشه بی صدا شد [+فیلم]

خواننده فیلم تایتانیک برای همیشه بی صدا شد متاسفانه از دست دادن صدا سلین دیون بسیار ناراحت کننده بود. با جزئیات علت بیماری سلن دیون خواننده همراه بمانید.

سلین دیون، خواننده مشهور کانادایی ۵۴ ساله، در گذشته اعلام کرد که مبتلا به سندرم استیف پرسون (SPS) است و به همین دلیل تمام کنسرت‌های خود را تا سال ۲۰۲۴ به تعویق انداخته است. سندرم استیف پرسون یک اختلال خودایمنی نادر است که باعث گرفتگی شدید عضلات می‌شود. متاسفانه خواهر او طی یک مصاحبه اعلام کرد:

سلین دیون حنجره‌ اش را برای همیشه از دست داده است..!

این خبر جهان موسیقی را در بهت فرو برد. گفتنی است سلین دیون بعد از فوت ‌ناگهانی همسرش «رنه انگلیل» بعد از ۲۰ سال زندگی مشترک‌ ضربه روحی بزرگی به او وارد شد و‌ این واقعه متاسفانه شروع بیماری او بود. تا اینکه بانوی صدا بی صدا شد.

علت بیماری سلن دیون خواننده

سلین دیون حنجره اش را از دست داد

متاسفانه تور جهانی سلین دیون که قرار بود در سال ۲۰۱۹ شروع شود، متوقف و از آن زمان به طور مکرر به تاخیر افتاده است، ابتدا به دلیل همه‌گیری کرونا و سپس به دلیل اسپاسم عضلانی که اکنون به عنوان سندرم stiff-person تشخیص داده شده این خبر کناره گیری سلین دیون از هنر خوانندگی بسیاری از طرفدارانش را ناراحت کرده است. تا حال که خاموشی صدا سلین دیون همه را در شوک فرو برد.

خواننده فیلم تایتانیک برای همیشه بی صدا شد

خداحافظی سلین دیون از دنیای خوانندگی

خواننده فیلم تایتانیک سلین دیون برای همیشه بی صدا شد :

سلین دیون بی صدا شد

او بعد از مدت‌ها سال قبل با اعلام بیماری سلین و دلیل خداحافظیش به حدس و شایعه‌ها پایان داد. او در یک پست حزن‌انگیز در شبکه‌های اجتماعی گفت که از سندرم stiff-person رنج می‌برد، یک بیماری عصبی نادر و غیرقابل درمان که باعث اسپاسم شدید عضلانی و سفتی در اندام‌ها می‌شود.

در ویدئویی که سلین دیون در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، او گفت:

“متاسفانه، این بیماری تأثیر زیادی بر زندگی من داشته است. بعضی اوقات قادر به راه رفتن نیستم و نمی‌توانم مانند گذشته روی صحنه خوانندگی کنم.”

سلین دیون صدایش را از دست داد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص علت بیماری سلن دیون خواننده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “پشت پرده علت بیماری سلن دیون خواننده ؛ خواننده فیلم تایتانیک برای همیشه بی صدا شد [+فیلم]

  1. اینجانب عضو انجمن بین‌المللی هیپنوتیزم (ISH) اعلام میدارم که درمان حنجره وبازسازی صدای مجدد ایشان که به علت میوپاتی عضلات حنجره ناشی از سندروم (SPS)می‌باشد، با هیپنوز و تحت تاثیر قراردادن ضمیر ناخودآگاه ایشان توسط یک هیپنوتراپیست ماهر وبا صلاحدید پزشک متخصص مربوطه قابل درمان است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *