پشت پرده خبر احمد جنتی بیمارستان بستری شد [+جزئیات]

آیا دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری در بیمارستان بستری شده است؟ با پشت پرده پشت پرده خبر احمد جنتی بیمارستان بستری شد همراه فیگار باشید.

خبر بستری شدن جنتی در بیمارستان تا جایی پیش رفت که طی سال‌های گذشته خبر وخامت حال و حتی فوت این شخصیت سیاسی منتشر می‌شد. اما حال آیا بستری شدن احمد جنتی در بیمارستان صحت دارد؟

احمد جنتی بیمارستان بستری شد

جنتی در بیمارستان بستری شد

علت بستری شدن جنتی در بیمارستان را برخی منابع خبری که آنها را به ضدانقلاب ربط داده‌اند، بیماری آنفلوآنز و همچنین فشارهای انتخابات دانستند.

احمد جنتی بیمارستان بستری شد

ایا جنتی در بیمارستان بستری شده است ؟

چند سال قبل که خبر بستری شدن احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در بیمارستان با واکنش قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مواجه شد. اصغر آب‌خضر، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این خبر را رد کرده بود.

حتی این اخبار باعث شد چندی قبل آیت الله احمد جنتی در واکنش به انتشار شایعه درگذشت خود به عباسعلی کدخدایی سخنگوی وقت شورای نگهبان بگوید:

«این موضوع قطعا برای من یک توفیق است؛ جمله ای حضرت امام (ره) فرمودند که اگر آمریکا از ما خوشحال بود در خودمان شک کنیم، اگر او با ما دشمنی کرد، حقانیت خودمان را باور کنیم.»

چندین حساب کاربری که معمولا به منافقین آلبانیایی و جریان ضد انقلاب ربط پیدا می‌کند، با انتشار توییت‌هایی از وخامت اوضاع و بستری شدن آیت الله احمد جنتی ، دبیر شورای نگهبان قانون اساسی ایران در بیمارستان خبر دادند.

اما این خبر را هیچ ارگان یا شخص سیاسی تایید و رد نکرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص احمد جنتی بیمارستان بستری شد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *