مصاحبه جنجالی: افشای نظر مریم مومن درباره خواهر شوهر و فرزندهای طلاق

حواشی بسیاری در مورد فیلم جنجالی از راز بزرگ مریم مومن در رسانه‌های مجازی ایرانی پخش شده است. نظر مریم مومن درباره خواهر شوهر و فرزندهای طلاق را ببینید.

افشای نظر مریم مومن درباره خواهر شوهر و فرزندهای طلاق

در ادامه فیلم گریه مریم مومن و افشاگری‌های او را در مصاحبه‌ای مشاهده خواهید کرد:

در بخشی از یک مصاحبه مریم مومن از راز مهم زندگی‌اش پرده برداشت و عنوان کرد عاشق یک مرد شده است. گویا او یک فرد را به‌عنوان معشوقه‌اش در دل خود دارد و در این محاصبه آن را معرفی می‌‍کند و در مورد خصوصیات آن فرد توضیح می‌دهد.

فیلم لو رفته خوشگذرونی‌های جنجالی مریم مومن با دوستانش

ویدیو عجیب از افشای راز مریم مومن

نظر مریم مومن درباره فرزندهای طلاق :

مریم در این مصاحبه تعریف می‌کند که فرزندهای طلاق از نظر روحی آسیب می‌بینند و تحت فشارهای روانی از طرف اطرافیانشان هستند. او هنگام بیان این حرف‌ها بسیار ناراحت می‌شود و گریه‌اش می‌گیرد.

نظر مریم مومن درباره فرزندهای طلاق
نظر مریم مومن درباره فرزندهای طلاق

مومن ۹ ساله که بود پدر و مادرش از یکدیگر جدا شدند و روزهای سخت زندگی مریم مومن آغاز شد. وی در این باره می‌گوید:

شاید الان طلاق مرسوم باشد و به‌مانند قدیم عیب‌وایراد محسوب نشود اما در آن زمان که من تجربه کردم اصلاً راحت نبود، حرف‌های بد و نیش‌دار اطرافیان آزاردهنده بود و من آن نگاه‌ها را می‌فهمیدم، بچه‌های طلاق به‌غیراز خانواده از قضاوت دیگران هم آسیب می‌بیند. من یک‌شبه و درحالی‌که تنها ۹ سال سن داشتم بزرگ شدم، در اوج کودکی‌ام حامی مادرم شدم و سعی می‌کردم کسی به او توهین نکند.
هرکس که با سختی بزرگ شود، حتماً انسان قدرتمندی خواهد بود، خلأها نابودش نمی‌کند، دیگران دلش را بشکنند، ناراحت نمی‌شود. بچه‌های کار، بچه‌های طلاق و بسیاری دیگر ازاین‌دست افراد هستند، این کودکان، دیگر کودک نیستند بلکه بزرگ شده‌اند. این اتفاقات باعث می‌شود که به‌اجبار در کودکی، بزرگ شده و دیگر بچگی نکنی.

معشوقه جدید مریم مومن :

معشوقه جدید مریم مومن
معشوقه جدید مریم مومن

مریم مومن ضمن بیان نظرش در رابطه با اینکه نسبت به خواهر شوهر گاردی ندارد و مهم این است که دوستش داشته باشد، با شیطنت مجری مواجه شده و افشا می‌کند که عاشق یک فردی شده است. اما هویت او را پنهان می‌کند.

مریم مومن کیست

مریم مومن متولد ۶ مرداد ۱۳۷۷ در اردبیل، بازیگر سینما و تلویزیون است. او اولین‌بار بازیگری را در یک فیلم کوتاه در سن ۵ سالگی تجربه کرد و در سال ۱۳۹۷ با بازی در نقش فخرالزمان در سریال تلویزیونی «بانوی عمارت» به شهرت رسید. مریم فارغ‌التحصیل رشته بازیگری می‌باشد.

مریم مومن کیست
مریم مومن کیست

مریم مومن که فرزند طلاق است، از تجربه‌های خود در آن روزهای تلخ می‌گوید:

من هیچ‌وقت بعد از ماجرای طلاق والدین ترجیح ندادم یکی از آن‌ها یعنی مادر یا پدرم را انتخاب کنم، من هر دوی آن‌ها را عاشقانه دوست دارم. زمانی که برای دادگاه من را بردند و قاضی به من گفت که مایل هستی که با مادرت زندگی کنی و یا پدرت؟ خاطرم هست که از شدن فشار استرسی که به من وارد شده بود خون دماغ شدم و قاضی دادگاه به حالم گریه کرد و البته در نهایت به مادرم سپرده شدم.
واقعاً والدین باید حتماً دراین‌بین به کودک خود فکر کنند، طلاق برای بچه بسیار سخت است و زندگی او را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بعدتر که به آن‌ها گفتم که بر من چه گذشت و چه آسیبی از آن اتفاق بر من وارد شد هر دوی آن‌ها پشیمان و ناراحت شدند، به آن‌ها گفتم ای‌کاش فرزند به دنیا نمی‌آوردید.
با این حال از مادر و پدرم ممنونم، موفقیت و جایگاه الان زندگی‌ام را مدیون قلب مهربان پدر و زحمت‌های بسیار زیاد مادرم می‌دانم.

بیشتر بخوانید:

نظر مریم مومن درباره خواهر شوهر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *