فوری: درگذشت بهزاد غریب پور گرافیست و هنرمند ایرانی +[علت مرگ آن چیست؟]

به تازگی خبر درگذشت بهزاد غریب پور گرافیست و هنرمند ایرانی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که غمی را در دامان هنرمندان انداخته است.

بهزاد غریب‌پور متولد سال ۱۳۳۶ در شهر سنندج و دانش‌آموخته رشته گرافیک دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود و با تاسیس استودیوی «تینو گرافیک» در سال ۱۳۶۳، فعالیت‌ خود در حیطه تصویرگری و طراحی گرافیک و تبلیغات را پی‌گرفت که تا ۱۳۹۴ ادامه داشت. بهزاد غریب پور هنرمند گرافیست و تصویرگر که مدتی برای درمان بیماری در کانادا حضور داشت.  فوت بهزاد غریب پور بر اثر بیماری بود که در سه شنبه شب ۲۲ آذر دار فانی را وداع خواند.

درگذشت بهزاد غریب پور

درگذشت بهزاد غریب پور
درگذشت بهزاد غریب پور

تدفین پیکر بهزاد غریب پور، هنوز از سوی خانواده تصمیم گیری دقیقی نشده است که در ایران یا خارج از کشور به خاک سپرده شود و در این خصوص به زودی اطلاع رسانی می‌شود. او از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴ عضو اولین هیات مدیره انجمن تصویرگران ایران بوده است. از فعالیت‌های بین‌المللی او می‌توان به شرکت در گردهمایی طراحی کتاب آسیاپاسیفیک یونسکو، سال ۱۹۸۴ در ژاپن اشاره کرد. همچنین در سال ۱۹۹۹ عضو هیات داوران جشنواره نوما، در همان مرکز فرهنگی یونسکو بود. او در سال ۲۰۰۱ به دعوت یونسکو در براتیسلاوا کارگاه برگزار کرد و در سال ۲۰۰۳ عضو هیات داوران جشنواره براتیسلاوا بود.

فوت بهزاد غریب پور بر اثر بیماری

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *