فیلم بدون سانسور با خاک یکسان شدن جواد خیابانی توسط تاج + [ویدئو]

فیلم بدون سانسور با خاک یکسان شدن جواد خیابانی توسط تاج به شدت در فضای مجازی بازتاب گسترده داشته که در ادامه آن را خواهید دید.

با خاک یکسان شدن جواد خیابانی توسط تاج

لحظات عجیب و جنجالی جواد خیابانی و رسول مجیدی با مهدی تاج در برنامه جام 22 را در سال 2022 شاهد بودیم که در دنیای مجازی باعث شد طرفداران جواد خیابانی واکنش‌های زیادی داشته باشند.

فیلم بگو مگوی تاج و جواد حیابانی

مچگیری بین تاج و جواد خیابانی

فیلم ضایع شدن وحشتناک جواد خیابانی توسط تاج در آنتن زنده به شکلی شیک و خاص بازتاب داشته که در این ویدئو ما می‌بینیم رنگ آقای گزارشگر پرید و دستپاچه شد! ویدیویی دیدنی از مچگیری عجیب مهدی تاج از جواد خیابانی روی آنتن زنده را ببینید.

فیلم مچگیری عجیب مهدی تاج از جواد خیابانی روی آنتن زنده را در ویدئوی بالا مشاهده کردید… نظر شما چیست؟

جواد خیابانی و تاج

جواد خیابانی متولد 27 آبان 1345 در کرج تهیه‎کننده، گزارشگر و مجری برنامه های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. همسر جواد خیابانی بهناز خیابانی است که در سال 1373 با یکدیگر ازدواج کرده‌اند.

جواد خیابانی یک دختر به نام نگار دارد. جواد خیابانی از سال 1373 تا به حال در بیش از 40 برنامه تلویزیونی مختلف، به عنوان تهیه‌کننده شرکت داشته است. جواد خیابانی از جمله افرادی است که همیشه با حرف های جنجالی خود را بر سر زبان ها می اندازد.

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

تاج و جواد خیابانی


One thought on “فیلم بدون سانسور با خاک یکسان شدن جواد خیابانی توسط تاج + [ویدئو]

  1. از خود راضی! هرکی ندونه فکر میکنه رییس فدراسیون فوتبال آرژانتینه! تو اگه تاج‌سر کی‌روش باشی یا گماشته‌ی هر کس دیگری باشی، جواب مردم رو باید با ادب و نزاکت بدهی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *